Rolarius route

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Dominicus
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 19:44
Rijdt met: FOCUS Black Rider

Rolarius route

Bericht door Dominicus »

Hi!

Vandaag een deel van de Rolarius route gereden! Hoeze een deel! Ja want op een gegeven moment kwam ik op een deel uit waar ik al was geweest maar dan in de andere richting!

Wat was mijn traject dan?
Gestart aan technisch gedeelte bij hallen! Door de wijken/ over de rijksweg de bosen ingedoken tot aan de baan naar moorslede! Daar overgestoken en land van boer overgestoken en dan volgt zoals jullie wel weten een lang recht stuk off road! Toen ik bij ht epunt kwam waar de Rolarius route en de moorselde route samenkwamen gewoon doorgereden! Toen kwam ik op een stukje parkour (bij kaasmakerij in passendal) vanaf daar zag ik alleen maar oranje peilen! Het parkour achter de rug reedt ik langs de kaasmakerijk en stak ik de weg over en sloeg bijna een weg in rechtdoor! Kwam ik terug in een stukje off road en zag ik opeens terug het pijltje! Alleen zag dit er anders uit van de peilen die ik zag in roeselare (dacht ik!)

Hier denk ik dus dat ik gemist ben! Kan iemand me helpen of me een Gedetailleerde routebeschrijving/kaart bezorgen?

Groeten
Gebruikersavatar
lucvdb
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: za 01 mar 2008 23:41
Rijdt met: Specialized Levo - Specialized Epic M5

Re: Rolarius route

Bericht door lucvdb »

StartToRide schreef:Toen kwam ik op een stukje parkour (bij kaasmakerij in passendal)
Ik denk dat je te ver de oude spoorweg gevolgd hebt.

Je moet linksaf een stukje voorbij de kruising met moorslede route. Toen ik de route voor de eerste keer reed was ik daar ook bijna verkeerd.
Dominicus
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 19:44
Rijdt met: FOCUS Black Rider

Re: Rolarius route

Bericht door Dominicus »

lucvdb schreef:
StartToRide schreef:Toen kwam ik op een stukje parkour (bij kaasmakerij in passendal)
Ik denk dat je te ver de oude spoorweg gevolgd hebt.

Je moet linksaf een stukje voorbij de kruising met moorslede route. Toen ik de route voor de eerste keer reed was ik daar ook bijna verkeerd.
Oke thx!
Dominicus
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 19:44
Rijdt met: FOCUS Black Rider

Bericht door Dominicus »

Eerst en vooral! Ik heb m'n Nick veranderd! We zijn nu aan het rijden en StartToRide is verleden tijd! :D lol

Vandaag het juiste traject van de rolarius route proberen te volgen! En inderdaad moet je op de de kruising met de verharde weg na het kruispunt met de Moorslede route! Paaltje staat uitstekend opgesteld! Hoe ik daar heb kunnen naastkijken weet ik niet XD.

Nuja! Was wel een leuke route! Technisch parkour bij de kleiputten was wel nog de moeite!

Wel de paaltjes niet meer gevonden na mijn tweede bezoek aan de zilverberg! Er was namelijk een wielerwedstrijd en alles stond vol volk/radars en renners! Dan maar gewoon naar huis gereden van daar! :D

Groeten
sultana
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 30 jul 2009 15:00
Rijdt met: martelly

Re: Rolarius route

Bericht door sultana »

Dominicus schreef:Hi!

Vandaag een deel van de Rolarius route gereden! Hoeze een deel! Ja want op een gegeven moment kwam ik op een deel uit waar ik al was geweest maar dan in de andere richting!

Wat was mijn traject dan?
Gestart aan technisch gedeelte bij hallen! Door de wijken/ over de rijksweg de bosen ingedoken tot aan de baan naar moorslede! Daar overgestoken en land van boer overgestoken en dan volgt zoals jullie wel weten een lang recht stuk off road! Toen ik bij ht epunt kwam waar de Rolarius route en de moorselde route samenkwamen gewoon doorgereden! Toen kwam ik op een stukje parkour (bij kaasmakerij in passendal) vanaf daar zag ik alleen maar oranje peilen! Het parkour achter de rug reedt ik langs de kaasmakerijk en stak ik de weg over en sloeg bijna een weg in rechtdoor! Kwam ik terug in een stukje off road en zag ik opeens terug het pijltje! Alleen zag dit er anders uit van de peilen die ik zag in roeselare (dacht ik!)

Hier denk ik dus dat ik gemist ben! Kan iemand me helpen of me een Gedetailleerde routebeschrijving/kaart bezorgen?

Groeten
Gebruikersavatar
tibootje
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 18:30
Rijdt met: fuji

Bericht door tibootje »

ben stomweg gevallen op het techn parcours van de hallen, daar in die put, en lap pols gebroken
triple XXXL
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: do 24 aug 2006 21:05
Rijdt met: Be one

Bericht door triple XXXL »

Vandaag deze route gereden en de politie stond boetes te geven op het stuk jaagpad na de hallen waar er werken zijn .

Was er echt niet goed van want ik deed net het zelfde als die jongen ,naast de nadars rijden en fiets over prive grond heffen.

Ik versta niet dat er geen omleiding voorzien is kan zeeeer gemakelijk .

Of zou dit de bedoeling zijn om het politie bal te sponseren(politie uw vriend).

Of worden de bloso routes zo onderhouden .
Plaats reactie