Sint Gilles - Waas - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Sint Gilles - Waas - Bloso

Bericht door Bulls-Eye »

Gisteren de vaste route in Sint-Gilles Waas gereden wist niet wat te rijden en het was er nog niet echt van gekomen om de route eens volledig te rijden.

Vertrokken aan het "G.C. De Route" en gestart met de blauwe lus met aansluiting van de rode en de groene, voor wie de toertochten hier in de streek kent zal het rap herkenbaar zijn al de betere wegels, paadjes en bosstukken zijn er in verwerkt.
Ik had dan ook het gevoel van een plaatselijke tt te rijden.
De bordjes zijn duidelijk en logisch geplaatst met telkens een bevestigingsbordje na een afslag of bocht op de meeste plaatsen was er net gemaaid maar ook tussen de soms nog hoge vegetatie vielen ze op.
Voor mij was het plezantste stuk aan de visvijver, kan nu niet op de naam komen, heb daar nog wat rond gereden op de paden die niet zijn opgenomen. Het juiste aantal gereden kilometers weet ik niet gebruik geen teller. Wat de verhouding road/off-road betreft zal die zeker in de buurt komen van het vermelde al heb je soms de indruk dat het meer is.
Bedenk wel dat er hier geen bangelijke afdalingen dito beklimmingen of hoog technische stukken in zitten we zijn hier nog altijd in de Wase polders maar daarom niet minder leuk

Als vaste route vind ik deze toch wel de moeite waard en is ook nog te kombineren met Stekene.
andredv
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: do 02 aug 2007 13:41
Rijdt met: scott /specialized

Bericht door andredv »

zaterdag laatstleden rode route genomen
grote glasscherven ontdekt die blijkbaar pas zijn gelegd in het begin van een stuk off road
spijtig weet ik niet de exacte plaats
mss iemand die bekent is om even te kijken
BeeMeRke
Mountainbiker
Berichten: 222
Lid geworden op: za 29 mei 2010 12:03
Rijdt met: CUBE

Bericht door BeeMeRke »

Inderdaad mooie routes voor het Waasland. En er komt nog een MTB parcours in St-Gillis ook.
Iron Man
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 12 jun 2012 11:44
Rijdt met: Cube

Bericht door Iron Man »

iemand deze route nog gereden?
Plaats reactie