Route door Antwerpen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
MC Anthony
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: di 03 jun 2008 13:23
Rijdt met: Cube AMS 100 PRO K18

Route door Antwerpen

Bericht door MC Anthony »

Beste collega's mountainbikers,

ik woon momenteel in Haaltert (OVL), maar ben afkomstig uit Zoersel (ANTW). Ik ben op zoek naar routes vanaf Boom tot in Zoersel (en tussen Opstal en Opdorp). Blijkbaar is mijn ex-provincie niet echt bezaaid met routes dus is dit de beste manier om de beste routes te vinden...

Voorstellen welkom!!
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

antwerpen is toch bezaaid met routes?

wat zoek je eigenlijk, route om naar antwerpen te rijden, dan heb je bv GR 12, en qua blosos heb je Willebroek, Herentals, Essen....genoeg keuze!
MC Anthony
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: di 03 jun 2008 13:23
Rijdt met: Cube AMS 100 PRO K18

Bericht door MC Anthony »

neen, ik kom van haaltert,via aalst, lebeke, boom en dan via hove en vremde richting zoersel, maar vanaf boom heb ik geen mountainbikeroutes meer... en zij die in deze streek wonen (de driehoek Antwerpen - Boom - Zoesel) kunnen me daar wel een handje mee helpen...
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

heb nog in Mechelen gewoond :wink: Boom heeft geen vaste routes, en als je van streek Aalst naar Antwerpen wil biken is een GR route een goede oplossing, dichstbijzijnde route bij Boom is die van Willebroek denk ik.
Gebruikersavatar
JanJ
Mountainbiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 12 feb 2004 12:17
Rijdt met: Kona Kula 2007;Kona Hei Hei Supreme 2010
Contacteer:

Bericht door JanJ »

Zijn niet echt MTB routes maar
http://www.fietsnet.be zorgt wel via knooppunten netwerk voor mooie binnendoor wegen .
Gebruikersavatar
trailgrip
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 23 sep 2020 15:25
Contacteer:

Re: Route door Antwerpen

Bericht door trailgrip »

Hallo,

Trailgrip Bikepacking Adventures ontwikkelde verschillende 'Escape The City' mountainbike routes, die vertrekken en eindigen nabij het station Antwerpen Berchem.

Op deze routes geen spectaculaire afdalingen, technische uitdagingen of vergezichten. Wel ontdek je verrassend mooie omgevingen en natuurschoon met elkaar verbonden via rustige wegen. Waar mogelijk gaan de routes over onverharde paden, autovrije wegels of wegen met beperkt autoverkeer.

Je kan de routes en meer informatie terug vinden op de website van Trailgrip via deze link: Trailgrip | Escape The City. Laat gerust jouw reacties over de mountainbikeroutes achter.

Veel mountainbike plezier!
Plaats reactie