Dichtstbijzijnde route van Diegem en Zaventem?

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

Swerkfiets heeft altijd wel leuke routes (nog eens bedankt heh)
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

swerkfiets schreef:er is een leuke route te rijden die start aan de kerk van everberg. Het is wel geen uitgepijld parcour maar als je zin hebt wij gaan deze namiddag daar rijden
Swerkfiets,

Van waar ben jij eigenlijk? Ik zou ook wel meerijden, ware het niet dat ik vandaag moet werken :cry: ...

XVM
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

Bericht door swerkfiets »

@ XVM

ik ben van de rupelstreek maar door mijn werk waar ik verantwoordelijke ben voor het mountainbike gebeuren begeleid ik regelmatig groepen en vermits ik in Evere werk is het logisch dat ik in de zone Vlaams Brabant mijne plan kan trekken. Ik trek ook regelmatig richting Eupen of Rendeux.
Als je zin hebt en onze agenda's laten het toe moet je maar eens mee gaan. Tafelpoot heeft al eens met me meegereden (parcour in NOH)dus kan je bij hem info vragen mocht je twijfels hebben. Het tempo wordt altijd aangepast aan de groep met wie ik op pad ben.
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

swerkfiets schreef: ...maar door mijn werk waar ik verantwoordelijke ben voor het mountainbike gebeuren begeleid ik regelmatig groepen ...
Wat een job... :P kwijl kwijl ... :lol:

Laat maar iets weten als je nog eens in de buurt een toerke gaat doen, altijd plezant om stukskes die ik ongeveer iedere week rijd (ik ben van Everberg) eens met andere mensen samen te rijden.

Stuur maar een PM'eke als het zover is.

Groeten,
XVM
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

Ja ik heb alleen positieve reacties over swerkfiets het was echt een leuk tochtje (spijtig van de tegenvaller in het begin) Als je nog eens in de buurt gaat fietsen mag je mij altijd iets laten weten! (maar niet tussen dit en 3 maand want ik heb examens #-o )
Plaats reactie