Meise 'Miel Van Cauter' - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Meise 'Miel Van Cauter' - Bloso

Bericht door MaC'Red »

Yoo bikers,

ik heb gisteren geizen op de website van mtb routes dat er in Meise een nieuwe route zou komen, nu is men vraag natuurlijk aan wat kan ik me daar verwachten ??

deze route zou aanstaande zondag officieel geopend worden en mss ga ik er es heen, Route wordt officieel ingereden op 18 april 2004. Start tussen 9 en 11 u aan Fr. Lathouwersstadion, Veilinglaan , 1861 Wolvertem.

meer info op http://www.mtbroutes.be/Vlaams%20Braban ... ?year=2004

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Da's nieuw. Ik zal die dan ook eens rijden en een verslagske met fotokes maken. Staan de bordjes er al allemaal?
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Yesssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk is het iets.
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Ben de pijltjes al tegengekomen op training. Stonden daar mooi te blinken... Bij gelegenheid eens volgen.
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Jack77 schreef:Yesssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk is het iets.
Zo veel bordjes? Commentaren (2) op MTBroutes zijn halfslachtig. Morgennamiddag (verlof) poog ik te starten vanuit Wolvertem. Assistentie is altijd welkom.
Gebruikersavatar
Koen31
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 17 sep 2002 02:00
Rijdt met: Radon

Bericht door Koen31 »

Ik vond het persoonlijk maar zozo... De route vertrekt niet op de veilinglaan, maar in een straat ervoor, ook aan een voetbalterrein. De blauwe route is zo goed als vlak, dat vond ik nu niet erg, ik wou toch een tochtje op't gemak, maar na een tijd begon het me wel wat op de zenuwen te werken. Vooral het deel van de blauwe lus in de buurt van de plantentuin was uitsluitend over asfalt, langs drukke wegen, in woonwijken ed. Ik begrijp niet waarom ze die lus langs die buurt leggen eigenlijk. Volgens mij is er in de richting weg van Brussel wel wat meer te beleven ...
De rode lus viel dan weer beter mee, weer meer off-road, ook wat klimmekes en mooie padjes. Jammer dat de blauwe route niet meer leek op de rooie...

Groeten,

Koen
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

Ik ben dan ook alleen maar rode pijltjes tegen gekomen, voornamelijk in de naaste omgeving van Asse. Daar is het inderdaad interessanter om te biken dan de omgeving van Wolvertem/Meise.
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

viper schreef:Morgennamiddag (verlof) poog ik te starten vanuit Wolvertem. Assistentie is altijd welkom.
Ik vrees dat er hoogstwaarschijnlijk geen assistentie van mij zal komen.
Andere verplichtingen en nog wat in te halen ook, want den deze was vandaag een vod en heeft voor een groot stuk van den dag in zijn bed gestoken...
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Ondertussen reeds achter de rug. Niet veel soeps maar wel een alternatief voor een wegtraining als je in de buurt woont.
Verder verslag en een paar foto's op mijn site.
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

ik heb de route tijdens de eerste week van de vakantie gereden en ze was toen niet zo goed aangeduid (soms lange tijd geen pijltjes en soms op 20 meter 3). ik heb het na 18km opgegeven, (had der eigelijk al 28 gereden) omdat het mijn **** aant uithangen was. is de bewegwijzering nu beter?


27-04-2004 de bewegwijzering is super goed nu, ik heb heel de tocht geredn zonder 1m te twijfelen, alleen spijtig dat eens je de A12 over bent in strombeek dat daar gewoon de Eddy merckx route gevolgd werd (ik heb alleen blauw gedaan omdat ik niet zo veel tijd had) dus ge kunt de route beschouwen als een leuk fietstochtje en niet als een leuke mountainbike-route "als je maar de helft van de aangeduide tijd nodig hebt om rond te raken en een gemiddelde hebt van +-25km/u...) :drunk:
Plaats reactie