Route Ardennes Trophy

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
een_echte_hollander
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 15 dec 2003 22:40

Route Ardennes Trophy

Bericht door een_echte_hollander »

Hoi!

ik woon in maastricht, dus la reid is voor mij 30 minuten in de auto.

mijn hoofdoel (van de 2 dit jaar) is deze marathon. ik wil er echt alles voor doen. daarom wil ik de volle 80 km keer of 10 [-X oefenen :D

de vraag: is de route gelijk aan die van 2003?

waar kan ik een mapje krijgen met de route uitgestippeld? of is dat niet mogelijk?

bedankt!
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik zou de vaste routes van theux al eens rijden, dan zulde al wel een groot deel van het parcour gedaan hebben :wink:
een_echte_hollander
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 15 dec 2003 22:40

Bericht door een_echte_hollander »

SPECI schreef:ik zou de vaste routes van theux al eens rijden, dan zulde al wel een groot deel van het parcour gedaan hebben :wink:
JAA, dat snap ik ook wel, en heb ik ook wel gedaan. kwam ook bekende paadje tegen, maar had niet echt het idee dat 't parkoers een gedeelte was van de ardennes trophy.

jammer dat de site van ardennes trophy offline is, anders kon ik de organisatoren eens emailen.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

een_echte_hollander schreef:
SPECI schreef:ik zou de vaste routes van theux al eens rijden, dan zulde al wel een groot deel van het parcour gedaan hebben :wink:
JAA, dat snap ik ook wel, en heb ik ook wel gedaan. kwam ook bekende paadje tegen, maar had niet echt het idee dat 't parkoers een gedeelte was van de ardennes trophy.

jammer dat de site van ardennes trophy offline is, anders kon ik de organisatoren eens emailen.
je kan de organisatoren nog altijd mailen. ambtheux@yahoo.fr
ze zijn druk bezig met de mailing naar de deelnemers van verleden jaar en het aanpassen van de website.

Hier vindt je het hoogteprofiel van verleden jaar:

http://www.mtb-sport.nl/marathon/hrm-fi ... id2003.zip
Plaats reactie