route gert g'bergen pics p8,10,15,37 film p27 nxt 10.1.2010

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

route gert g'bergen pics p8,10,15,37 film p27 nxt 10.1.2010

Bericht door s-biker gert »

Om in andere topics niet al te veel "off topic" te gaan hebben we der zelf maar een voor opgestart.
Deze route is een beetje een alternatieve route voor de BLOSO van geraardsbergen omdat ik vind dat hier toch vele stukken niet benut werden die toch de moeite zijn. Het zijn stukjes bloso, stukjes uit toertochten in de streek en een reeks ongekende paadjes die niet verborgen mogen blijven. Het parcour bevind zich grotendeels tussen bosberg en muur maar kan uitgerokken worden tot in pollare afhankelijk hoeveel km (en hm) je wil doen en zoals je hier wel zal vermoeden zit er redelijk veel klimwerk in. Muur en bosberg worden langs alle kanten beklommen en afgedaald, zowel road als off-road.
En paar keer in de maand (vooral als er geen tochten in de buurt zijn) doe ik deze route eens en probeer telkens hier en daar noch wat paadjes bij te zoeken.
Wie interesse mocht hebben om eens samen deze route te verkennen moet maar iets laten weten, binnenkort is er al een bijeenkomst van enkele forumrijders maar een datum staat nog niet vast, 't zal waarschijnlijk op ne zondag zijn (hoeft niet persé)
gps-tracks of routekaart zijn nog niet beschikbaar maar wat niet is kan nog komen hé :wink:
Laatst gewijzigd door s-biker gert op zo 13 dec 2009 22:54, 14 keer totaal gewijzigd.
MC Annabelle
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:26
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro

Bericht door MC Annabelle »

Voor ons is 03/08 goed.
Volgend weekend hadden we al gepland om de tocht in Rulles te doen.
Hoe lang is de toch die je normaal gezien rijdt? Het mag wel een redelijke afstand zijn, maar 100km muur op, muur af, bosberg op, bosberg af zal mij precies wel niet lukken. :-D
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

voor mij is 3 augustus ook goed ja.

Massini 8)
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

voor mij is 3 augustus ook goed, is al een voorbereiding op de week nadien, de marathon " DWARS DOORHEEN AALST " 25 - 50 - 75 en 120 km met start te erembodegem.

Massini 8)
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Ziet er mij wel tof (en lastig) uit. Heb ooit een keer de Bloso van Geraardsbergen geprobeerd, maar die uitpijling trok (toen) op niks. Op 3 augustus zit ik in de Provence dus dan kan ik al zeker niet mee. Maar als jullie nog eens van plan zijn die rit te doen, ben ik wel geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Haaike schreef:Ziet er mij wel tof (en lastig) uit. Heb ooit een keer de Bloso van Geraardsbergen geprobeerd, maar die uitpijling trok (toen) op niks. Op 3 augustus zit ik in de Provence dus dan kan ik al zeker niet mee. Maar als jullie nog eens van plan zijn die rit te doen, ben ik wel geïnteresseerd.

tsssssssss altijd maar op reis hé :lol: :lol:
Goei vakantie hé

Massini 8)
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Bericht door s-biker gert »

Haaike schreef:Ziet er mij wel tof (en lastig) uit. Heb ooit een keer de Bloso van Geraardsbergen geprobeerd, maar die uitpijling trok (toen) op niks. Op 3 augustus zit ik in de Provence dus dan kan ik al zeker niet mee. Maar als jullie nog eens van plan zijn die rit te doen, ben ik wel geïnteresseerd.
Nu zondag (20 aug) ga ik deze route doen, normaal gezien vertrek ik rond 8u
jeroenvg
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 03 apr 2008 23:05
Rijdt met: bh

Bericht door jeroenvg »

denk dat je wel 20juli bedoeld?
hoe lang doe je ongveer hierover,tis als ik moet werken da ik wa vroeger kan afslaan
ken mijn weg hier wel in de buurt
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

s-biker gert schreef: Nu zondag (20 aug) ga ik deze route doen, normaal gezien vertrek ik rond 8u
Ik veronderstel dat ge 20 juli bedoelt? Maar dan ben ik ook op reis, zoals Massini al zei "altijd maar op reis" :wink:

Tzal voor mij ten vroegste vanaf half augustus gaan, want ik ga nu een goeie week naar Duitsland, ben dan een paar dagen thuis en dan vertrek ik weer naar de Alpen en aansluitend naar de Provence. Vanaf 11 augustus heb ik een vakantiejob, maar zondag ben ik sowieso vrij + altijd nog een variabele dag (zaterdag waarschijnlijk niet). Dus als ge dan nog eens gaat rijden, zal ik misschien wel kunnen.
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Bericht door s-biker gert »

inderdaad ja 't is 20 juli #-o

@jeroenvg: hoelang we der overdoen weet ik nog niet want er gaan nog 2 beginnende bikers (familie) mee waardoor het tempo zeer laag zal blijven.
De eerste 40 km zijn vooral rond geraardsbergen dus ge kunt afslaan wanneer ge wilt

@haaike: het zal wel eens passen want zolang ik hier blijf wonen (voor altijd dus) zal ik dit parcourken blijven afbollen, ge moet niet altijd ver gaan om u te amuzeren hé.
Laat maar weten als het u eens past

Misschien dat ik zelfs dinsdagavond mij op het parcour ga begeven (altijd op zoek naar nieuwigheden) als voorbereiding voor de houffamarathon
Plaats reactie