Wissant (Frankrijk)

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
*Steve*
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: di 05 jul 2005 17:59
Rijdt met: Cannondale Flash 29

Bericht door *Steve* »

Spark schreef:Tijd om ook eens naar ginder af te zakken !!!

Misschien zelfs nog deze week, iemand geïntresseerd?
Kzou direct terug gaan, maar kmoe nog de ganse week werken.

:wink:
Gebruikersavatar
Spark
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 26 aug 2005 21:34
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon 2012 26"
Contacteer:

Bericht door Spark »

jammer, andere die wel nog kunnen?
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

wij gn zondag met een man of 4 . 9 h daar
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

ik ga vlgende week dinsdag naar daar moest er nog iemand willen [-o<
dan moet ik niet alleen gaan :^o

greetz. den bakker :drunk:
Gebruikersavatar
Spark
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 26 aug 2005 21:34
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon 2012 26"
Contacteer:

Bericht door Spark »

den wakkere bakker gits schreef:ik ga vlgende week dinsdag naar daar moest er nog iemand willen [-o<
dan moet ik niet alleen gaan :^o

greetz. den bakker :drunk:
ik dus (als mijn dikke teen al wa genezen is ondertussen, heb net proberen te mtb maar het rechtstaan op de trappers lukt al niet....)
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Vandaag de track van Wissant gereden die werd georganiseerd in september 2005 (80km).
Heb er zeker van genoten maar mensen die op zoek zijn naar een technische uitdaging kunnen beter de kortere blosoroutes aan elkaar knopen.
Het tweede deel van deze tocht puilt uit van het asfalt. (1ste 20km zijn wel subliem).

U weze gewaarschuwt. :wink:

Voor de liefhebbers met GPS. Ik ga binnenkort zelf een track in elkaar steken met het beste wat Wissant te bieden heeft.
Ik ga mij beperken tot een 50/60-tal km.
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

nebraz M/29j. schreef:Vandaag de track van Wissant gereden die werd georganiseerd in september 2005 (80km).
.
Moet lukken gisteren 25/07 ook in Wissant gezeten voor mijn eerste maal.
Vrouw en kinderen rond 10u30 op het strand afgezet en rond 11u begonnen voor de track van 74km. Woensdag is blijkbaar ook marktdag in Wissant.
Heb ervan genoten. Klimmen,veel offroad en zelfs wat verder van de kust strookjes bos, heb zelfs een 300m door een beek gereden.Terugtocht was lastig zelfs bergaf was het duwen met de wind die pal vanuit de kust kwam.
Toch 4 à 5 uur op de fiets gezeten.
Zeker voor herhaling vatbaar , mooie streek niet zo heel ver 140km en ideaal te combineren met vrouw en kindjes aan het strand.
Iedereen tevree.
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

nebraz M/29j. schreef:Vandaag de track van Wissant gereden die werd georganiseerd in september 2005 (80km).
Heb er zeker van genoten maar mensen die op zoek zijn naar een technische uitdaging kunnen beter de kortere blosoroutes aan elkaar knopen.
Het tweede deel van deze tocht puilt uit van het asfalt. (1ste 20km zijn wel subliem).

U weze gewaarschuwt. :wink:

Voor de liefhebbers met GPS. Ik ga binnenkort zelf een track in elkaar steken met het beste wat Wissant te bieden heeft.
Ik ga mij beperken tot een 50/60-tal km.
Zoals beloofd ben ik dus klaar met mijn gemaakte tracks.
Er zijn 2 tracks beschikbaar 42 en 30km met het beste wat er in Wissant te vinden is. De tracks kunnen ook met elkaar verbonden worden zodat je op een totaal van 68km komt.
De splitsing is op 3.2km van Wissant (centrum) zodat mensen die willen er s'middags een lunchpauze kunnen op nahouden.

Ik heb vandaag de tracks overgemaakt aan Ivo die ze zal bekijken en bij goedkeuring op "kraksontracks" zal plaatsen.
Veel plezier ermee. Het loont zeker de moeite om eens tot daar af te zakken.

@jodelaitie: spijtig dat ik dat niet op voorhand wist anders had ik zeker afgesproken om samen te rijden. Volgende keer. :wink:
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Ze staan er al op :wink: .
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

gistern dus nog eens naar daar geweest. begonnen in de regen maar tegen de aperitief was de zon terug aanwezig 8) . entre les monts gereden en dan nog hier en daar rond gecrosst. daar het veel geregend heeft de laatste tijd ligt het er echt zwaar en zalig bij.
een aanrader voor iedereen. wc's hebben we gevonden vlakbij de gendarmerie ( niet ver van stadhuis, let wel gin schijtpapier :-) , tis op ze frans hé ). maar nergens een tuinslang gevonden voor de bike wash. zelfs niet bij de surfers en de redders. iemand die deze wel weet zijn ?
Plaats reactie