Grobbendonk

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Grobbendonk

Bericht door yajop »

Er is vlak in men buurt een kleine route(6km) door de PIDPA bossen,nu hebben ze er een straat door getrokken met asfalt, allemaal goed en wel, ware het niet dat je net daar het steilste klimmetje had met blootliggende wortels op, nu met die hoge borduurstenen, valt deze weg niet meer te kruisen, ga de gemeente is aanspreken of ze geen 2 boordstenen kunnen veranderen door van die oprijritstenen(pff, wat een woord :roll: ),ook moet je helaas meer je techniek boven halen om de hondedrollen te mijden op het pad, heb de wandelaars hier al is over aangesproken maar werd soms afgesnauwd, nochtans ga ik er ook altijd met men hond wandelen maar gooi zijn stront dan naast het pad. =D> , ook oppassen als je re gaat rijden voor loslopende honden, ik heb daar niet echt moeite mee als die luisteren naar hun baas, maar wanneer het een loslopende pittbull betreft, dan ben ik eerlijk gezegd bang, men zoon is er al is tegen gereden, tegen die pittbull,als je dan iets zegt tegen die madam :evil: , krijg je een knauw [-X ,oppassen dus, veel plezier in het nieuwe jaar.
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

is daar een route??? awel,dat is nu niet zo echt ver van mij en dat wist ik niet..daar kan ik dan wel eens gaan kijken...
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Re: Grobbendonk

Bericht door Rikske »

yajop schreef:Er is vlak in men buurt een kleine route(6km) door de PIDPA bossen,nu hebben ze er een straat door getrokken met asfalt, allemaal goed en wel, ware het niet dat je net daar het steilste klimmetje had met blootliggende wortels op, nu met die hoge borduurstenen, valt deze weg niet meer te kruisen, ga de gemeente is aanspreken of ze geen 2 boordstenen kunnen veranderen door van die oprijritstenen(pff, wat een woord :roll: ),ook moet je helaas meer je techniek boven halen om de hondedrollen te mijden op het pad, heb de wandelaars hier al is over aangesproken maar werd soms afgesnauwd, nochtans ga ik er ook altijd met men hond wandelen maar gooi zijn stront dan naast het pad. =D> , ook oppassen als je re gaat rijden voor loslopende honden, ik heb daar niet echt moeite mee als die luisteren naar hun baas, maar wanneer het een loslopende pittbull betreft, dan ben ik eerlijk gezegd bang, men zoon is er al is tegen gereden, tegen die pittbull,als je dan iets zegt tegen die madam :evil: , krijg je een knauw [-X ,oppassen dus, veel plezier in het nieuwe jaar.
Van de dame of van haar hond ? :wink:

Ik wist ook niet dat er daar een mooi tourke was, misschien kan ik dit bij in mijn trainingsritje zetten, vermits ik hiermee toch altijd tot in Bouwel kom (die zandbergskes daar zijn superleuk), en van Bouwel naar Grobbendonk is nu niet écht ver hé.

Waar zijn die pidpa bossen juist ? Dan kan ik hier binnekort ook is op verkenning gaan :wink: .
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Steekt dit parcourske niet in de toertocht van pulle, die begin november verreden wordt? Tligt niet ver van de vaart, daar ergens een weggeske indraaien en ge zit er al vrij rap op.
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

Als je over de dancing Cap 3000 de weg ingaat,op de hoek is een hengelwinkel, kan je op de rechterzijde het bos in op de hoek naast en aardgascabine, op de singletrack rijd je rechtdoor, dan kom je op die nieuwe klote asfaltweg, naar rechts, en dan na 30m liks omhoog bos in, en grijze pijlen volgen, is een tof routeke,met meestal singletracks, je kan terplaatse aan de grote zavelberg zelf nog wat routekes rijden.Ik doe gewoonlijk als volgt, men zoon vertrekt en kiest zelf zijn route uit, ik volg na 15 sec en rijd exact dezelfde route als die hij kiest en probeer hem dan binnen de 5 min in te halen(is me nog steeds niet gelukt :oops: °
succes
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Re: Grobbendonk

Bericht door Jannemanneke »

yajop schreef:Er is vlak in men buurt een kleine route(6km) door de PIDPA bossen,nu hebben ze er een straat door getrokken met asfalt, allemaal goed en wel, ware het niet dat je net daar het steilste klimmetje had met blootliggende wortels op, nu met die hoge borduurstenen, valt deze weg niet meer te kruisen, ga de gemeente is aanspreken of ze geen 2 boordstenen kunnen veranderen door van die oprijritstenen(pff, wat een woord :roll: ),ook moet je helaas meer je techniek boven halen om de hondedrollen te mijden op het pad, heb de wandelaars hier al is over aangesproken maar werd soms afgesnauwd, nochtans ga ik er ook altijd met men hond wandelen maar gooi zijn stront dan naast het pad. =D> , ook oppassen als je re gaat rijden voor loslopende honden, ik heb daar niet echt moeite mee als die luisteren naar hun baas, maar wanneer het een loslopende pittbull betreft, dan ben ik eerlijk gezegd bang, men zoon is er al is tegen gereden, tegen die pittbull,als je dan iets zegt tegen die madam :evil: , krijg je een knauw [-X ,oppassen dus, veel plezier in het nieuwe jaar.
Hey yajop, ik woon dicht bij de pidpa bossen. Ik ben er vorige week nog gaan rijden. Persoonlijk vind ik het leuk die borduurstenen, het is een bijkomende hindernis zeg maar, ik spring er op en af met de fiets. Maar ik kan er wel inkomen dat dat niet evident is voor iedereen want ze zij inderdaad vrij hoog.

En van die honden, zwijg me ervan. Om die reden kom ik zelden in het pidpa bos. Vorige week ook nog zijn klein kefferke achter mij gehad en die eigenaar zegt dan nog niets hé. Honden aan de leiband kennen ze niet.
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Hond + Fiets = kipkap
vitalé
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 18:05
Rijdt met: trek

Bericht door vitalé »

hoi bikers ,

ik heb vandaag ook eens het toereke gaan verkennen en vind het een mooi parkoers om te gaan trainen zekers , kwoon in de buurt en zoek hem toch 3 x per week te doen vanaf nu een keer of 3 en die boorstenen vind ik ook een leuk opstakel met het juiste verzet erop en dan het steil klimmeke fun fun =D>
enkel ja de wandelaars met de honden he heb er 7 tegengekomen en ze lopen allemaal los . maarja mij houden ze er niet weg :P
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

vitalé schreef:hoi bikers ,

ik heb vandaag ook eens het toereke gaan verkennen en vind het een mooi parkoers om te gaan trainen zekers , kwoon in de buurt en zoek hem toch 3 x per week te doen vanaf nu een keer of 3 en die boorstenen vind ik ook een leuk opstakel met het juiste verzet erop en dan het steil klimmeke fun fun =D>
enkel ja de wandelaars met de honden he heb er 7 tegengekomen en ze lopen allemaal los . maarja mij houden ze er niet weg :P
laat is ietske weten wanneer je weer gaat rijden, ik heb nog een extra luske gevonden :-) , dan toon ik het is, kan je mij is voordoen hoe ik op die borduurstenen kom :roll:
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Bericht door Jannemanneke »

Ik denk dat alle honden van Grobbendonk daar verzamelen. Als je daar een half uurtje rondrijdt kom je 'r gemakkelijk een stuk of vijf tegen. :lol:
Spijtig, want 't is eigenlijk vlakbij en toch een vrij mooi parcours.
Plaats reactie