Grobbendonk

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

Watje Jan schreef:
yajop schreef:Ik heb daarstraks het routeke gereden en kwam op exact 8,100km,met 30m asfalt.
Mits wat verlenging over de asfalt,+/-2km, kom je in een ander bos, daar ist wel zwaar , zeer vettig en kapotgereden door paarden, maar best te doen.
Dat toerke dat ik daar ken gaat als volgt. Ik vertrek aan de viswinkel, kruis wat verder die nieuwe baan, 't bos in, dan die lange rechte zandweg op, op het einde naar links en na een 100 m terug links een paadje het bos in. Uiteindelijk het bos uitrijden langs één van die bungalowwegen. je komt dan op het voetbalveld van Eisterlee uit. Efkes naar links op het asfalt en achter het voetbalveld rechts terug een paadje in (waar zo'n ijzerdraad hangt). Uiteindelijk kom ik dan uit aan Canalco. Dat is wel geen 8.1 km denk ik. :lol:

Hoe rijd jij dan?
pfff, hoe moet ik dat nu uitleggen, ben je van de buurt?ik wil gerust ff met je meerijden(ni vlammen he :( )van de week, dan toon ik het effe, want je mist kennelijk 1 van de mooiste stukjes daar, een vrij lange singletrack, laat maar iets weten.ik kan gewoonlijk wel van een uur of 14-15 smiddags,ik hoor het wel.
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Bericht door Jannemanneke »

Ik denk wel dat ik die singletrack ken, maar misschien ken jij nog extra paadjes.
Als het woensdag niet te fel regent ga ik rijden. Om 12.30u ga ik trainen. Om 14.30u. aan de viswinkel, haal je dat?
Als ze echt pokkeweer verwachten laat ik hier nog wel een berichtje achter om de afspraak te cancellen. :wink:
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

Watje Jan schreef:Ik denk wel dat ik die singletrack ken, maar misschien ken jij nog extra paadjes.
Als het woensdag niet te fel regent ga ik rijden. Om 12.30u ga ik trainen. Om 14.30u. aan de viswinkel, haal je dat?
Als ze echt pokkeweer verwachten laat ik hier nog wel een berichtje achter om de afspraak te cancellen. :wink:
ok, ik moet om 16.30u in bvel bij de kinesist zijn maar dat moet lukken,indien geen tegenbericht van u zal ik er zijn
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Bericht door Jannemanneke »

yajop schreef:
Watje Jan schreef:Ik denk wel dat ik die singletrack ken, maar misschien ken jij nog extra paadjes.
Als het woensdag niet te fel regent ga ik rijden. Om 12.30u ga ik trainen. Om 14.30u. aan de viswinkel, haal je dat?
Als ze echt pokkeweer verwachten laat ik hier nog wel een berichtje achter om de afspraak te cancellen. :wink:
ok, ik moet om 16.30u in bvel bij de kinesist zijn maar dat moet lukken,indien geen tegenbericht van u zal ik er zijn
Oké, om 14.30 sta ik aan de viswinkel. :wink:
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Bericht door Jannemanneke »

Merci yajop voor 't ritje en de enkele nieuwe paadjes die ik nu weer ontdekt heb.
Ook bedankt voor dat lekker warme fleece mutssjaaltje.

Tot de volgende hé. :wink:
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

Watje Jan schreef:Merci yajop voor 't ritje en de enkele nieuwe paadjes die ik nu weer ontdekt heb.
Ook bedankt voor dat lekker warme fleece mutssjaaltje.

Tot de volgende hé. :wink:
graag gedaan,ohja, ik ben geslaagd int exaam vanavond, goed he
Gebruikersavatar
ridleygirl81
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 13:26
Rijdt met: ridley orca xt

Bericht door ridleygirl81 »

das just ! was da al vergeten dat daar ook een toerke lag, heb die is mee gereden met pulle , bedankt om te laten herinneren , en voor de waarschuwingen van de drollen hihi, of kan er is gaan wandelen met mene woef , mo gelle hed geluk die doet niks buiten mijnen hof dus...
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

ridleygirl81 schreef:das just ! was da al vergeten dat daar ook een toerke lag, heb die is mee gereden met pulle , bedankt om te laten herinneren , en voor de waarschuwingen van de drollen hihi, of kan er is gaan wandelen met mene woef , mo gelle hed geluk die doet niks buiten mijnen hof dus...
als je in de buurt bent of gaat komen toon ik de 8km wel is als je wil,stuur maar een berichtje,slukes
Gebruikersavatar
ridleygirl81
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 13:26
Rijdt met: ridley orca xt

Bericht door ridleygirl81 »

thx , dit weekend ga iik al in wechel rijden de zondag , veel mtb plezier alvast x
D*
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: di 10 mar 2009 00:21
Rijdt met: O-O

Bericht door D* »

Leuk om weten dat hier een leuke track ligt ! ik ben ook van de omgeving maar ben nog beginnende ! aanstaande zaterdag heb ik men nieuwe oude "door de fietsenmaker nagekeken fiets " dan ga ik de route wel eens checken als opwarmerdje voor zondag "bloso herentals". als je me tegenkomt ! ik ben wel degelijk aan het fietsen ! ookal lijkt het op zittend wandelen ! merci voor de tip ! tzou men eerste tochtje in jaren worden :bounce:
Plaats reactie