Durbuy en Barvaux

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

homeboy schreef:
fieldbiker schreef: Bedankt Evil voor een heerlijk MTB weekend en uiteraard aan de twee andere jonge veulens, bedankt voor de companie !
Wanneer gaan we terug? :lol: :lol:

Het was prachtig. Fieldbiker, Evil en Schiz[o], ge zijt neig bedankt voor het super weekend.

Allez oude racekar en twee jonge veulens: tot in Heverlee!
Ik kan nie naar heverlee :'( Er was naar het schijnt al iets geplant bij ons thuis #-o

Aja, bedankt iedereen ( als ik da vergeten te zeggen was :p )

Kheb da daar al eens halvelinks gezegt, maar kzal et ier ook eens zeggen.

Als het hier ( omgeving Brakel ) een beetje opgedroogd is en het een beetje warmer is, nodig ik iedereen uit bij ons om eens te komen biken.
Het zullen wel wa minder hm's zijn, maar het zijn er ook nog genoeg. En kunnen dan mss ook eens naar de Kluis gaan.
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Schiz[O] schreef:
jerom schreef: Volgende zondag kan ik ook al niet mee naar Heverlee wegens een souper van mijn dochters hun dansclub.
Life sucks.
EEEeeeeeeeeeeeiiiiii,
da ge die nog eens nie meegebracht hebt :evil:
Heb ik hier een babysit gevonden voor mijn 2 plaagskes (de ene iets meer, de andere iets minder dan 10 jaar) ?


@ fieldbiker : door uw ritverslag (gelezen en herlezen) knarsen mijn tandjes nog meer - ik zal toch 1 van dees dagen eens moeten in het veld geraken want anders moet ik binnenkort een nieuwe eetplaats (lees kunstgebit) bestellen.
Gebruikersavatar
Evil Mogwai
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: do 12 dec 2002 01:44
Rijdt met: Allemaal beestjes!

Bericht door Evil Mogwai »

Ja Jerom, we hebben een paar prachtige lussen op mijne vasten toer gevonden ze! De 'Gorilla's in the mist'-foto is ongeveer waar jij gevallen was genomen. Prachtig verslag, Fieldbiker,( al zitten er wel een paar foutjes in de cronologie van 't parcours, zoals je zondag voorspelde).
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Evil Mogwai schreef:...De 'Gorilla's in the mist'-foto is ....
Teddy Beren is een beter woord :evil:
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Evil Mogwai schreef:Ja Jerom, we hebben een paar prachtige lussen op mijne vasten toer gevonden ze! De 'Gorilla's in the mist'-foto is ongeveer waar jij gevallen was genomen. Prachtig verslag, Fieldbiker,( al zitten er wel een paar foutjes in de cronologie van 't parcours, zoals je zondag voorspelde).
Ik weet het Evil, maar je hebt mij dan ook zowat 2 dagen alle kanten van jouw trainingsparcours laten zien dat er in mijn koppeke ook vanalles beginnen draaien is; maar dat vergeef je me wel hé ?

Fieldbiker
Gebruikersavatar
Evil Mogwai
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: do 12 dec 2002 01:44
Rijdt met: Allemaal beestjes!

Bericht door Evil Mogwai »

maar dat vergeef je me wel hé ?
Zeker, zeker, maar ik kon het ni laten het even te zeggen. Ik denk dat ze nu wel al door hebben wat we daar allemaal uitsteken
Plaats reactie