Durbuy en Barvaux

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Evil Mogwai
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: do 12 dec 2002 01:44
Rijdt met: Allemaal beestjes!

Bericht door Evil Mogwai »

Mannen, zoals ergens hierboven reeds werd voorgesteld trekken we volgend weekend (24 en25/1) naar Barvaux! Wie gaat er mee? Fieldbiker zal al van de partij zijn, naar de rest van ons kliek ga ik straks nog een mailtje sturen en hopelijk gaat Homeboy EINDELIJK ook s mee. Schizo, eventueel probeer ik u op te halen, als je mee wil. \:D/
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

als mijn verlof goedgekeurd zal worden ben ik in de ardennen in de week van 22 to 28 februari.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Evil Mogwai schreef:Mannen, zoals ergens hierboven reeds werd voorgesteld trekken we volgend weekend (24 en25/1) naar Barvaux! Wie gaat er mee? Fieldbiker zal al van de partij zijn, naar de rest van ons kliek ga ik straks nog een mailtje sturen en hopelijk gaat Homeboy EINDELIJK ook s mee. Schizo, eventueel probeer ik u op te halen, als je mee wil. \:D/
Jiha :D
Ik heb de week erna pas den vrijdag examen dus ik zie da volledig zitten :D
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Schiz[O] schreef:
Evil Mogwai schreef:Mannen, zoals ergens hierboven reeds werd voorgesteld trekken we volgend weekend (24 en25/1) naar Barvaux! Wie gaat er mee? Fieldbiker zal al van de partij zijn, naar de rest van ons kliek ga ik straks nog een mailtje sturen en hopelijk gaat Homeboy EINDELIJK ook s mee. Schizo, eventueel probeer ik u op te halen, als je mee wil. \:D/
Jiha :D
Ik heb de week erna pas den vrijdag examen dus ik zie da volledig zitten :D
Schizo, Evil M, 't is dus afgesproken voor 't volgend weekend hé ! Ik moet deze week nog wachten op nieuwe stukken (vrijwieltjes en veren), want die krengen moeten vanuit Nederland komen ! (DT Hügi, amai wat een prijzen ... !!!!!???) en dan gaan we Barvaux en omstreken nog eens uitkammen. Wel spijtig dat Evil M en ikke de vorige week de bloso route van Theux moesten afblazen, want da parcours ziet er wel serieus tof uit ! En die helling, mannen, lang, lang, lang, steil en op 't einde nog zo'n draaitje naar boven, met nog wa extra stijgings% !
Tot volgend weekend !

Evil, we spreken nog af hoe we gaan hé !
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Schiz[O] schreef:
Evil Mogwai schreef:Mannen, zoals ergens hierboven reeds werd voorgesteld trekken we volgend weekend (24 en25/1) naar Barvaux! Wie gaat er mee? Fieldbiker zal al van de partij zijn, naar de rest van ons kliek ga ik straks nog een mailtje sturen en hopelijk gaat Homeboy EINDELIJK ook s mee. Schizo, eventueel probeer ik u op te halen, als je mee wil. \:D/
Jiha :D
Ik heb de week erna pas den vrijdag examen dus ik zie da volledig zitten :D
Schizo, Evil M, 't is dus afgesproken voor 't volgend weekend hé ! Ik moet deze week nog wachten op nieuwe stukken (vrijwieltjes en veren), want die krengen moeten vanuit Nederland komen ! (DT Hügi, amai wat een prijzen ... !!!!!???) en dan gaan we Barvaux en omstreken nog eens uitkammen. Wel spijtig dat Evil M en ikke de vorige week de bloso route van Theux moesten afblazen, want da parcours ziet er wel serieus tof uit ! En die helling, mannen, lang, lang, lang, steil en op 't einde nog zo'n draaitje naar boven, met nog wa extra stijgings% !
Tot volgend weekend !

Evil, we spreken nog af hoe we gaan hé !
Gebruikersavatar
homeboy
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: di 24 jun 2003 21:03
Rijdt met: Thompson Pro Team USA
Contacteer:

Bericht door homeboy »

Count me in!

Ik ga EINDELIJK eens mee, Evil.
Ik wil je prachtig parcours daar nu toch eens zien en dan is Schizo niet den enigen zonder Scalpel. :wink:
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Als je het op zondag wil doen kan ik ook meerijden :)

Zaterdag ben ik helaas bezet met Kluisbergen.
Gebruikersavatar
Evil Mogwai
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: do 12 dec 2002 01:44
Rijdt met: Allemaal beestjes!

Bericht door Evil Mogwai »

We gaan zaterdag en zondag rijden, dus kom maar af!
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Nog 3dagen =D>

Iem die dees week al geweest is naar de ardennen ?
Ligt het daar nat ?
Gebruikersavatar
Evil Mogwai
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: do 12 dec 2002 01:44
Rijdt met: Allemaal beestjes!

Bericht door Evil Mogwai »

Alleen nog maar in mijn dromen :D 't Is overal nat e, maar daar blijft het toch altijd goed berijdbaar. :^o
Plaats reactie