Durbuy en Barvaux

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

zeg Schiz[O] heb je die road boek nog van DA, ben daar wel es nieuwsgierig naar en wil of kan je deze es mailen ofwat dan kan ik deze es bekijken

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Gizmo schreef:zeg Schiz[O] heb je die road boek nog van DA, ben daar wel es nieuwsgierig naar en wil of kan je deze es mailen ofwat dan kan ik deze es bekijken

Gizmo 8)
Eens kijken of ik hem nog heb.
Kzal u dees weekend iets laten weten
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

thx Schiz[O], heeft er sosm nog iemand en plan van de TT biron van dees jaar ??, Adri had em maar naar het schijnt veeeeeel te groot om per mail door te sturen want ben es nieuwsgierig naar deze en warschijnlijk zijn er veel tracks die ik al ken of mss zelfs nog niet. es eender welke afstand het is.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
Evil Mogwai
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: do 12 dec 2002 01:44
Rijdt met: Allemaal beestjes!

Bericht door Evil Mogwai »

Ik ken er wel nog een paar leuke stukken van uit t hoofd. Ik denk wel dat je er 't overgrote deel al s van gedaan hebt want er zaten ook stukken van in de tt van Bomal. Ik heb er wel een paar prachtige stukken in den bos van Weris leren kennen, oa ne chiquen single tussen de rotsen. We zullen daar s moeten afspreken met gans de bende die verslaafd is aan die streek (Fieldbiker, Schizo,...)
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

moet te doen zijn denk ik zenne Evil Mogwai, zal es zien wanneer het zou passen mss.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Lap, kwas da vergeten, direct eens verandering in gaan brengen sorry #-o

Zolang als Evil M maar optijd zegt da we aan de bos van Weris zijn,
kheb daar nog maar 1 keer gereden met hem, en kwou mij weer eens bewijzen , en da "bergske" bovenvlammen #-o .
Nog nie halverwege kwam ik al het manneke met de hamer al tegen :bounce:

BTW oe is't mee fieldbiker zijn nieuw racemachien ?
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Hallo net terug van Barvaux, inderdaad in de streek zelf is er niet veel beleven om te biken.

Maar het is maar een half uurtje rijden naar Aywaille en dat is wel een beetje het klein paradijs om te fietsen.

Daar aangekomen ontdekte ik dat ze nog meer bordjes geplaatst hebben dan vorig jaar, je kon al niet misrijden maar nu kan je zeker niet meer misrijden.

Heb toer 36 gedaan en dat was redelijk zwaar. #-o

2 de dag wat gereden richting Durbuy.

De 3 de dag had het gesneeuwd en ik heb de groene rit gedaan in Hotton een mooie toer van ongeveer 30 km en wat gefietst in de sneeuw het is eens iets anders, ook wel goed aangeduid.

We zijn dan afgezakt naar Houffalize het paradijs om te biken in Belgie vind ik tocht daat toer 6 gedaan. :)

Een mooi weekje beleefd en redelijk wat gefietst toch ook bedankt voor de diverse tips. =D>

Groeten :wink:
Gebruikersavatar
Evil Mogwai
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: do 12 dec 2002 01:44
Rijdt met: Allemaal beestjes!

Bericht door Evil Mogwai »

inderdaad in de streek zelf is er niet veel beleven om te biken
[-X Dat klopt toch niet helemaal, hoor, maar je moet daar wel een beetje weten waar je het moet gaan zoeken: ik kom daar nu aan een prachtige tocht van 60km zonder meer dan 15km van Barvaux te gaan (hij gaat zelfs 2 keer door het centrum).
@Gizmo: Fieldbiker had gisteren panne en we zijn dan maar vroeger naar huis gekomen, maar hij stond wel al te springen om terug te keren. Ik vertrek volgende week naar 't Zillertal en we zouden 1 van de weekends
daarna terug naar Barvaux gaan, ik hou jullie op de hoogte!
@Schizo: Awel da ziet er goe uit, maar gisteren na 2km klimmen in Theux
heeft zijn vrijwiel het begeven (DTHugi). Voor de rest marcheert da spel supergoe, net zoals de mijne, die toch nog iets sneller tot stilstand komt, als je samen aan de remmen trekt.
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Ja ik weet ook dat het er zeker te doen is, als je streek van buiten kent maar anders ????? #-o

Ik heb toch liever aangeduide routes

groeten :wink:
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Evil Mogwai schreef:
inderdaad in de streek zelf is er niet veel beleven om te biken
[-X Dat klopt toch niet helemaal, hoor, maar je moet daar wel een beetje weten waar je het moet gaan zoeken: ik kom daar nu aan een prachtige tocht van 60km zonder meer dan 15km van Barvaux te gaan (hij gaat zelfs 2 keer door het centrum).
@Gizmo: Fieldbiker had gisteren panne en we zijn dan maar vroeger naar huis gekomen, maar hij stond wel al te springen om terug te keren. Ik vertrek volgende week naar 't Zillertal en we zouden 1 van de weekends
daarna terug naar Barvaux gaan, ik hou jullie op de hoogte!
@Schizo: Awel da ziet er goe uit, maar gisteren na 2km klimmen in Theux
heeft zijn vrijwiel het begeven (DTHugi). Voor de rest marcheert da spel supergoe, net zoals de mijne, die toch nog iets sneller tot stilstand komt, als je samen aan de remmen trekt.
Moehahahahaaaa ik heb n'een tocht van +/- 75 km gevonden :D
Allé, ik heb er 45 van uwen tocht van gepikt, en dan nog wa km van dien TT van barvau aan gehangen ! =D>

Aja, das juist, den uwen is ook af. Kzie mij deze zomer als eens rijden: Jerom -> Scalpel; Fieldbiker -> Scalpel; Evil M -> Scalpel; Schizo -> GTke :oops:
Plaats reactie