schorre te oostende

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

14'03"... zal wel wat meer afgesneden zijn dan enkel dat "achterlijk" stuk... [-X

Ik wil anders wel eens afspreken en 'k zal je proberen volgen :bounce:
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Cannonneke schreef:14'03"... zal wel wat meer afgesneden zijn dan enkel dat "achterlijk" stuk... [-X

Ik wil anders wel eens afspreken en 'k zal je proberen volgen :bounce:
Doe maar. Vorige zondag heb ik het volledige parcours gedaan in 14.36. (met dat "achterlijke" stuk)...
Ge moet maar zeggen wanneer het past :wink:
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

OK =D>

Alhoewel... :
Foxy schreef:Aan het arrogante lingier-versluys team en aanverwanten die denken dat de boel daar van hen is gelieve de pijltjes te volgen en niet in tegengestelde richting de andere bikers van hun velo te rijden, of ge ga nog meer stampen tegen uw velo vangen van me.
Oei, wat een vijandigheid #-o
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Trekt ge uw staart al in?
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Nee hoor, en al zeker niet als ik wat terugblader en zie dat je vorig jaar 15'59 reed, zowat 2' trager als nu ? Hoe verklaar je zelf een dergelijke progressie ?

Soit, ik post wel wanneer ik nog eens ga, meestal 's avonds rond 20u.
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Cannonneke schreef:Nee hoor, en al zeker niet als ik wat terugblader en zie dat je vorig jaar 15'59 reed, zowat 2' trager als nu ? Hoe verklaar je zelf een dergelijke progressie ?

Soit, ik post wel wanneer ik nog eens ga, meestal 's avonds rond 20u.
Vorig jaar reed ik nog geen jaar met de mtb en heb ik noodgedwongen 3 jaar ervoor stilgelegen wegens gezondheidsredenen. (deed 3x in de week zaalvoetbal en 2x volleybal, dus had wel een degelijke conditie).
Sinds een half jaar train ik volgens bepaalde schema's en heb ik mijn basisconditie van vroeger weer terug te pakken. Ook technisch ben ik veel vooruit gegaan (mede door ervaring op te doen in wedstrijden en tochten op technischere parcours).
Ik denk dat dit wel een goeie verklaring kan zijn voor de vooruitgang.
Het is ook niet mijn bedoeling mensen te gaan uitdagen door hier deze tijd neer te zetten, maar ik ben gewoon trots op deze tijd na wat ik er voor heb gedaan. Maar ik wil nog steeds eens een snel toerke gaan rijden met je. :wink:
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

14'13" getimed door dacuba en een gerechtsdeurwaarder #-o
Timmerman
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 30 jan 2008 09:26
Rijdt met: Bulls Copperhead 3

Bericht door Timmerman »

mmm 14:03 idd wel heel scherp.

mijn 15:10 was met beide kombochten en het kronkelbosje. twas ook ferm heet die ochtend dus denk wel da'k daar nog een half minuutje afkrijg als'k de linkse kombocht euh.. links mag laten liggen.

die bloembakken zijn idd fantastisch geplaatst.. nu ja, is extra hindernisje é
Coucke
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: za 05 feb 2011 22:00
Rijdt met: Cube ltd pro 2011

Bericht door Coucke »

Als jullie nog keer goesting hebben om eens te rijden op de schorre, laat het weten want als ik alles hier zo lees is het wel tof geweest :-D
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Was een tijdje geleden maar ben er deze week nog eens geraakt, de vorm is niet slechter dan enkele maanden terug maar de tijd bleef wat achter (15'45), wellicht ligt het er toch wat zwaarder bij (het stuk over het grasplein loopt toch precies zwaarder bvb) dan in die kurkdroge periode.

Ik doe altijd de beide kombochten en het kronkelbosje, onder de 15' is nog niet gelukt, wie 14' haalt mag gerust wedijveren met Nicolas Vermeulen en co... voor Foxy is een mooie toekomst weggelegd :wink:

@ coucke : ik ga wellicht vanavond naar ginder, wel op 't gemak cruisen...
Plaats reactie