schorre te oostende

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
dhoop
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: di 17 jul 2007 06:32
Rijdt met: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

schorre te oostende

Bericht door dhoop »

:P weet er iemand iets meer over die toer die aangelegd wordt op de schorre in oostende niet de blosoroute maar deze op de schorre zelf te oostende :wink: heb daar al een keer rondgereden maar was nog in aanmaak en zonder bewegwijzering is dat ook maar niks #-o


graag meer info [-o<
Gebruikersavatar
ostendenoare
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 11 aug 2007 21:16
Rijdt met: Pro Winner/ deore LX

Bericht door ostendenoare »

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die eind augustus af ging zijn.
Blijkbaar is dit nog niet gebeurd volgens jou, dus hoop ik dat ze er vlug werk van maken. Aangezien ik daar niet erg ver van woon kan dit mss een mooi parcourtje worden na het werk.
Gebruikersavatar
dhoop
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: di 17 jul 2007 06:32
Rijdt met: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Bericht door dhoop »

tis te hopen dat het vlug klaar is want het is nog redelijk technisch parkoer ook :bounce:
Gebruikersavatar
dhoop
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: di 17 jul 2007 06:32
Rijdt met: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Bericht door dhoop »

morgen een keer deze toer rijden zal iets laten weten hoe het nu al is met het parkoer :bounce:
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

en ? aantal km ? technisch ? ist de moeite om van de panne af te komen ?
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Wij lassen op onze 8 ste Chouffetocht op 28 oktober de Schorre en omgeving in .

Je zal versteld staan wat onze parcours bouwer daar te voor schijn kan toveren, zeker 11 km off road let wel dit is allen voor de grootste afstand (60 km).

Meer info binnenkort op onze site www.choufkes.be

groeten namens de Choufkes uit Middelkerke
Gebruikersavatar
dhoop
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: di 17 jul 2007 06:32
Rijdt met: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Bericht door dhoop »

:-D ja vandaag daar wist gaan rijden, eerst een beetje overal rond gereden tot we het juiste vertrekpunt hadden gevonden :roll: vanaf daar tot terug bij het begin had ik 6km ongeveer (ben gestart achter de sporthal kweet het nu niet zeker maar denk dat het mister v-arena is) :roll: in het begin valt het goed mee met de bepijling maar er zijn sommige stukken dat je gewoon op het gevoel moet gaan , daarom is het beter denk ik van eerst een paar toertjes je weg te zoeken achter een paar keer hadden wij een redelijk parkoer die vlot was te berijden zonder te veel zoeken :lol: redelijk veel singletracks juist opletten met stukken boom die een 10 tal centimeter uit de grond zitten :oops: geloof me kan je rare dingen tegen komen als je erop rijdt , er zijn ook een 8-tal heuvels aangelegd, wel redelijk technisch parkoer een goeie training , zeker goed geamuseerd , kga zeker nog terug tis toch niet zover voor mij :P maar denk dat het toch nog niet volledig bepijld is zeker die heuvels aan die bunkers zijn de moeite massas fun eigenlijk proficiat aan de parkoerbouwers ze weten wat doen met hun inspiratie =D> =D> =D> =D>


zeker gaan naar daar pittig, technisch parkoer :lol: :lol:
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

alé we gn dat eens noa ostende afzakken dus.
@ leffingenoartje: sowieso zijn we er bij met de choufkes tocht :wink:
Gebruikersavatar
Wannes61
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: za 20 nov 2004 16:48
Rijdt met: Scott-Merida HFS

Bericht door Wannes61 »

Hoi, wie kan me de juiste plaats van vertrek uitleggen ? Ben namelijk van 30 sept. tot 14 okt. in Middelkerke (jaarlijkse vakantie) en neem 't fietske mee. Naar ik versta gaat het hier om een circuit van 6 km. Geen probleem, een paar keer rond crossen geeft ook de gewenste km. Als 't te volgen is tenminste. Of heeft er nog iemand suggesties voor een ander parcourske.

Wannes,
Gebruikersavatar
dhoop
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: di 17 jul 2007 06:32
Rijdt met: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Bericht door dhoop »

sportpark " de schorre " ligt in de stuiverstraat te oostende :bounce:


je moet zoeken achter blauwe pijltjes met "mtb" erop en deze volgen is wel nog niet volledig in orde maar na een paar rondjes zal het wel redelijk gaan om de beste weg te vinden :P goed uitkijken is de boodschap =P~


normaal kan me van daaruit nog een blosoroute doen maar daarvoor moet je een keer kijken bij de vaste routes en je hebt ook nog de panne, jabbeke en heuvelland ligt ook niet zover van middelkerke :-D
Plaats reactie