Domein De Gavers Harelbeke

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Ben vandaag nog eens langs Harelbeke geweest om al die parcours eens op te zoeken en alles gevonden. Bedankt daarvoor.

Zelfs meer dan dat. Ik heb de ruiterpaden ook proberen af te rijden met de mtb maar na een tijdje toch gestaakt. Ik ging al vol met modder en paardendrol en was geneteld overal waar geen kledij aanwezig was. Heb mij wel kostelijk geamuseerd. :-D
Gebruikersavatar
Lincky
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: do 21 okt 2004 19:47
Rijdt met: Specialized FSR XC Comp 2002
Contacteer:

Bericht door Lincky »

Elders anders in dit forum, hebben wij (alle forumleden) afgesproken om tijdens tourtochten een blauwlintje aan onze helm te hangen. Gebruik de zoek functie van dit forum.

@ nebraz, de bloso route van de Gavers is al verschillende keren veranderd, mede dat de vorige verandering door mij en vele anderen is doorgevoerd. Ze hadden de wandelaars van de fietsers gescheiden, waardoor wij, de fietsers dus, meer moesten rijden waar de paarden reden! Ik heb toen gezorgd voor een petitie tegen het samen rijden met de paarden. Ik kon u verzekeren toen je thuis kwam van een tochtje mtb'en in de Gavers er een reukje aan was. :lol: :lol:
Niet meer doen zou ik zeggen. Geniet van de baantjes dat ze voor ons vrijhouden.
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

in De Gavers ben ik meestal wel vuiler of andere ritten :p
Gebruikersavatar
MTB-Tibi
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: di 02 jan 2007 19:01
Rijdt met: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Bericht door MTB-Tibi »

timothyd schreef:in De Gavers ben ik meestal wel vuiler of andere ritten :p
nog nooit zware winter-tt gereden zeker? :wink: :-D
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

Foto 4 weet ik echt nie liggen zeg eens hoe je er naartoerijd vanaf een andere foto a.u.b.?
Gebruikersavatar
MTB-Tibi
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: di 02 jan 2007 19:01
Rijdt met: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Bericht door MTB-Tibi »

MARTINI schreef:Foto 4 weet ik echt nie liggen zeg eens hoe je er naartoerijd vanaf een andere foto a.u.b.?
Tussen foto 3 en foto 5 is er een paadje een klein paadje door het bos tussen de bomen. Als je uit de richting van foto 3 komt bevind dit het klein-parcourtje van foto 4 aan je linkerkant. (als je kijkt tussen de bomen moet je het kunnen zien(ik ben wel niet zeker of het er nog is... Al een tijdje geleden dat ik er nog op gereden heb.))

Cya
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

MTB-Tibi schreef:
MARTINI schreef:Foto 4 weet ik echt nie liggen zeg eens hoe je er naartoerijd vanaf een andere foto a.u.b.?
Tussen foto 3 en foto 5 is er een paadje een klein paadje door het bos tussen de bomen. Als je uit de richting van foto 3 komt bevind dit het klein-parcourtje van foto 4 aan je linkerkant. (als je kijkt tussen de bomen moet je het kunnen zien(ik ben wel niet zeker of het er nog is... Al een tijdje geleden dat ik er nog op gereden heb.))

Cya
Ik denk niet dat dat er nog is en als het er nog is stelt het niet veel voor. :P
Gebruikersavatar
MTB-Tibi
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: di 02 jan 2007 19:01
Rijdt met: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Bericht door MTB-Tibi »

MARTINI schreef:
MTB-Tibi schreef:
MARTINI schreef:Foto 4 weet ik echt nie liggen zeg eens hoe je er naartoerijd vanaf een andere foto a.u.b.?
Tussen foto 3 en foto 5 is er een paadje een klein paadje door het bos tussen de bomen. Als je uit de richting van foto 3 komt bevind dit het klein-parcourtje van foto 4 aan je linkerkant. (als je kijkt tussen de bomen moet je het kunnen zien(ik ben wel niet zeker of het er nog is... Al een tijdje geleden dat ik er nog op gereden heb.))

Cya
Ik denk niet dat dat er nog is en als het er nog is stelt het niet veel voor. :P
het heeft noooit echt veel voorgesteld hoor :lol:
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

Lang geleden dat ik nog eens gaan rijden ben in de gavers, (2 weken :roll: )

meer interesse in routes nu :drunk:
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

timothyd schreef:Lang geleden dat ik nog eens gaan rijden ben in de gavers, (2 weken :roll: )

meer interesse in routes nu :drunk:
In de routes van harelbeke rond de gavers zal het dan wel niet zijn, want die zijn oersaai.
Plaats reactie