Diest: nieuwe start na Trail Maintenance Day

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

Black Phantom schreef:Goh,
dit is een bizarre vorm van telepathie ...
Ik was daarnet aan 't zoeken achter een permanente route om eens te doen deze week.
Ik kwam uit bij Diest omdat dat niet te ver is, en redelijk goede commentaren krijgt.
Enkel de bepijling liet nogal te wensen over las ik, maar dat zou opgelost zijn na de maintenance day.
Ik ga ook voor de rode route. Hoe ligt de ondergrond er bij?
Heb je nog aandachtspunten waarop ik moet letten?
Kwa ondergrond is diest perfect bij slecht weer zeer weinig modder enkel opleten bij de afdaling in het park want die ligt er gevaarlijk bij.
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Ene keer ferm op mijn kloten gegeaan toen ik in een geultje terecht kwam in een holle weg.
Maar dat is eerder door het feestje van de vorige dag te verklaren dan door een slechte ondergrond.
Stekke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 27 jul 2003 01:01
Rijdt met: Thompson 2015

Bericht door Stekke »

Black Phantom schreef:Heb je nog aandachtspunten waarop ik moet letten
Ja , Als die gansen langs de vijver aan de Halve Maan zitten
Die zijn erger dan een hond
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Prachtige route (rode). Train daar, op een gedeelte althans, bijna wekelijks omdat ik in de buurt woon.

Dat pijltje aan dat voetbalveld, zoals hier al eerder gemeld, verdwijnt om de haverklap! (voetbalveld webbekom, daar aan ind. terrein)! Daar moet ne serieuze bike-hater wonen me dunkt.

Die klim langs de autostrade op, heerlijk, als je daar wind op kop hebt, stoempen geblazen hé :lol:

Alléé, misschien kom ik JOU daar eerdaags eens tegen hé.
Plaats reactie