Route Buizingen/Halle???

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Route Buizingen/Halle???

Bericht door madrista666 »

hoi

in buizingen staat er een panneel voor bekendmaking aanleg MTB route ( +/-26 km ), iemand een gedacht van waar deze route zou vertrekken? of meer info i.v.m. de aanleg van deze route???

thx
formax
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: zo 21 jan 2007 17:50

Bericht door formax »

Gezien ik geboren en getogen ben in Halle doe ik een wilde gok:

Buizingenbos door richting huizingen om in het hallerbos uit te komen zo terug of nog stukske doorsteken via essenbeek/lembeek. Of zit ik dan al aan veel te veel km's?
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

zal idd zoiets zijn, maar int hallerbos zalt ni vet worden met dienen ambetanten boswachter!!!!

Heb jij al van die plannen gehoord? tis ook den 1ste keer dat ik er iets van zie/hoor
formax
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: zo 21 jan 2007 17:50

Bericht door formax »

Horen en/of zien doe ik bijzonder weinig aangezien ik al een paar jaar in Gent woon. Ik zal eens bij m'n pa horen of hij iets opgevangen heeft (kent wel wat politici).

Is het zo'n ambetante boswachter? Ik ben verleden maand na een jaar of 10 nog eens gaan rijden in het Hallerbos en wat me opviel is dat ik er bijzonder snel doorheen was. Vroeger leek dat een immens bos :-D
Verzetje
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: za 20 jan 2007 00:54
Rijdt met: Cotic Soul and Roadrat, tuned by ts bikes

Bericht door Verzetje »

Waar staat dat bord van aanleg mtb route? Heb het nog niet gezien
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

In buizingen kort bij de zavelput, weet niet of je dit weet zijn meer bepaald in de kammerijkbosstraat.

@formax

idd den boswachter is nen kl**tz*k, alles toelleggen met takken en bomen over de wegjes leggen,... alé hij moet tijd te véél hebben.
Boh ik kan +/- zo'n 2 uren er rondrijden zonder echt uit het bos te komen, je mag altijd is meekomen hoor
Verzetje
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: za 20 jan 2007 00:54
Rijdt met: Cotic Soul and Roadrat, tuned by ts bikes

Bericht door Verzetje »

kzal is moeten gaan zien dan
formax
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: zo 21 jan 2007 17:50

Bericht door formax »

MADRISTA666 schreef:idd den boswachter is nen kl**tz*k, alles toelleggen met takken en bomen over de wegjes leggen,... alé hij moet tijd te véél hebben.
Boh ik kan +/- zo'n 2 uren er rondrijden zonder echt uit het bos te komen, je mag altijd is meekomen hoor
Ik wil wel eens meegaan want ik ken niet echt routes in het bos. Ben er laatste keer een beetje kriskras doorheen gereden. Nu en dan fameus in de remmen moeten gaan op een stuk bergaf die dan plots 'ponny's only' wordt met bijhorende ondergrond...

Aangezien ik mijn conditie en techniek aan het opbouwen ben moet ge wel geen zotten dingen van mij verwachten...
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

MADRISTA666 schreef:In buizingen kort bij de zavelput, weet niet of je dit weet zijn meer bepaald in de kammerijkbosstraat.

@formax

idd den boswachter is nen kl**tz*k, alles toelleggen met takken en bomen over de wegjes leggen,... alé hij moet tijd te véél hebben.
Boh ik kan +/- zo'n 2 uren er rondrijden zonder echt uit het bos te komen, je mag altijd is meekomen hoor
eigenlijk is die boswacgter een idioot, want als hij takken op 1 baantje legt, dan maken we er een baantje naast , en op den duur zijn er zo 3,4 inganggen voor een baantje,
moest hij geen takken leggen ,dan zou het bij 1 baantje blijven #-o
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

ik kon het ni beter zeggen arno!!!
Plaats reactie