Asse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Chalpina
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 10:31
Rijdt met: Cannondale f700

Bericht door Chalpina »

hello,

nog geen nieuws over het opening ??
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Chalpina schreef:hello,

nog geen nieuws over het opening ??
het zal een lange spurt worden tussen Asse en opwijk, vrees ik

Streets
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door crash biker »

crash biker schreef:Nog efkes wachten.......zopas in het N.B. gelezen dat de inhuldiging is uitgesteld tot augustus.
Blijven hopen dat het dan definitief is.

Weer geklopt, doen die wedstrijd nog wel es over Streets, maar dan op de fiets..... :-D :-D :-D
benne01
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 23 feb 2007 13:17
Rijdt met: Canyon AL 6.0

Bericht door benne01 »

Ik wacht in elk geval ook ongeduldig af, ook al staan er nog een aantal permanente routes in de buurt op het programma...
Ik ben van Groot-bijgaarden dus heel kort bij voor mij.

Ik zal de sportdienst van Asse effe stalken :P
benne01
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 23 feb 2007 13:17
Rijdt met: Canyon AL 6.0

Bericht door benne01 »

De sportdienst van Asse laat mij weten dat het koffiedik kijken is, de route is voor goedkeuring weg naar bloso maar moet daar nog door een aantal commissie's goedgekeurd worden. Ze stoten ook nog op wat weerwerk van enkele mensen die niet akkoord zijn met de route... Zij hopen de bepijling deze zomer af te werken.

Ik hoop met hen mee :bounce:
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

allez ik versta da toch nie zenne, een wegje voor paarden aal wat ge wilt maar ne mtb'er laten passeren in dat wegje is er teveel aan en nochtans maken we geen lawaai zenne tijdens het biken.
Of hebben ze schrik dat gene monokini meer kunnen doen in hunne hof :lol: :lol: :lol: :lol:

Massini 8)
benne01
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 23 feb 2007 13:17
Rijdt met: Canyon AL 6.0

Bericht door benne01 »

ach ja je hebt mensen die tegen alles iets hebben, werd gisteren nog bijna van de baan gereden omdat ik naast mijn maat reed op de baan. Met luid getoeter en op 20cm van mijn stuur kwam hij voorbijgeraasd. Na wat kwade gebaren van mij stapte hij nog uit zijne dikke bmw.

Daar hij er nogal vrij agressief en onguur uitzag heb ik maar het hazenpad gekozen [-o< :-D
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ge hebt het recht om met 2 naast elkaar te rijden hoor
heb ook es hetzelfde meegemaakt tijdens de tt van Beert, staken de grote baan over en reden richting finish en ene met zenne mercedes kwam achter ons hangen en wel vrij dicht.
Heb em mijn gedacht gezegd luidop en kwam ook dreigen en reed uiteindelijk dan weg.

Massini 8)
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door crash biker »

benne01 schreef:De sportdienst van Asse laat mij weten dat het koffiedik kijken is, de route is voor goedkeuring weg naar bloso maar moet daar nog door een aantal commissie's goedgekeurd worden. Ze stoten ook nog op wat weerwerk van enkele mensen die niet akkoord zijn met de route... Zij hopen de bepijling deze zomer af te werken.
Nog altijd windstil in Asse mannen ......?
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Wind is er hier genoeg maar hij komt alyijd van misse kant ,laatst nog mensen gesproken die meegeholpen hebben aan de verkenning en blijkbaar gaat het innitiatief volledig uit van de gemeentelijke sportdienst , dus die mannen kennen de administratie zeker goed ,als we de pilen gaan tegenkomen tegen half 2008 zal 't rap zijn (denk ik ).
Alhoewel presies toch aan ketelo bos (knelpunt) een nieuw wegje in de maak gezien rond den bos dus .... men weet nooit!!!
Plaats reactie