THEUX

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
fast_bunny
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: zo 06 aug 2006 13:04
Rijdt met: Santa Cruz blur LT2

Bericht door fast_bunny »

keetoo schreef:zijn er onlangs nog mensen de blauwe route wezen rijden en ligt deze er momenteel goed te rijden bij (bepijling en na winterse nattigheid) ik wil er volgende week gaan rijden.

welke banden zijn aan te raden, voor NN en achter RaRa te doen ?

alvast bedankt voor de info
ben daar al enkele weken in de buurt aan het rijden ( Deigne) . zeer goed te doen. ook in theux kan je meestal redelijk vlot rijden. meestal rotsachtige ondergrond
brecht
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 14 mar 2007 19:16
Rijdt met: Scott spark 20

Bericht door brecht »

ik vertrek morgen nr theux ik laat weten hoe het is gwst ! alvast merci voor info !
Jonas1984
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 18:51
Rijdt met: Kontich
Contacteer:

Bericht door Jonas1984 »

brecht schreef:ik vertrek morgen nr theux ik laat weten hoe het is gwst ! alvast merci voor info !
En hoe wast? :-) Denk eraan om met hemelvaart ook eens naar de Ardennen te trekken voor een dagje echt biken 8)
Gebruikersavatar
MoC
Mountainbiker
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 01 feb 2004 13:40
Rijdt met: Radon Black Sin 9.0

Bericht door MoC »

Heeft iemand de routes van Theux in GPS-formaat?
Ik kan ze nergens vinden... :-?

Of als je er een stuk of enkele stukken van hebt. Alle beetjes helpen. :bounce: We gaan deze routes waarschijnlijk met de club rijden, en als we dan altijd naar de pijltjes moeten gaan zoeken...

Merci
Grtz MoC
-JP-
Mountainbiker
Berichten: 450
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 17:54
Rijdt met: Radon Black Sin 2015/Moozes Boreas 2011

Bericht door -JP- »

Vandaag na de positieve reviews zelf eens gaan kijken.
Ik moet zeggen super toffe tocht. Sommige stukken kwamen me bekend voor uit de TT van Banneux een paar weken geleden.

Wel zijn er al een paar pijlen verdwenen of onduidelijk van de rode route. Om vlot te rijden toch best een kaartje kopen of GPS track meenemen.
loszander
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 27 sep 2010 20:01
Rijdt met: Cube 12 Ltd race

Theux

Bericht door loszander »

Weet iemand of je na de tocht in Theux terplaatsen kan douchen en je mtb eventueel kan afspuiten
Gebruikersavatar
SharkBite
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: zo 27 sep 2009 20:43
Rijdt met: upgraded Cube Aim

Bericht door SharkBite »

Aan het kasteel van Franchimont is douchen al niet mogelijk en fiets afspuiten ook niet denk ik.
paflov
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: di 14 nov 2006 21:23
Rijdt met: x-trail

Bericht door paflov »

iemand vd week nog route gereden toevallig?
paflov
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: di 14 nov 2006 21:23
Rijdt met: x-trail

Bericht door paflov »

iemand vd week nog route gereden toevallig?
Frankyspec
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 14 jul 2004 18:50
Rijdt met: Cannondale F-SI Carbon 2

Bericht door Frankyspec »

Na vorige week de toertocht van Spa gedaan te hebben,vandaag de rode :oops: toer van Theux gedaan en afgezien zo vroeg in het seizoen
60 km met 1400 hm vertrokken aan franchimont.Alle pijlen dik in orde,nergens moeten zoeken of verkeerd gereden =D>
Maar jammer genoeg laatste steile klim terug naar Franchimont was er teveel aan,maar zal wel een goede training geweest zijn hoop ik [-o<
Plaats reactie