THEUX

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

Shorty schreef:En hoe lag het erbij?
Awel, ik ben er niet geraakt :cry: . Toen ik s'morgens de laatste weerberichten las heb ik gepast, ze gaven daar te veel regen :evil: . Ik heb dan maar een wegtraining gedaan. Bijna 5 uur onderweg geweest en maar 1 keer regen gehad 8) . Het moet er binnenkort zeker nog eens van komen, het is daar echt de moeite. :bounce:
Greettzz......
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik en rallymaster gaan zondag de rode route rijden,we vertrekken aan het kasteel om 10u. als er zijn die goesting hebben om mee t erijden,laat maar iets weten.

het zal wel tegen een rustig tempo zijn,ik moet zaterdag ook al 100 km biken in't bos :wink:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Vandaag met rallymaster blauw en groen gereden in een stralende zon en heel weinig slijk.Rallymaster 4x plat gereden maar voor de rest alles dik in orde.
Volgende week de rode route :bounce:

foto's
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

Als ge theux gaat rijden moet ge geen schrik hebben om plat te rijden ik heb alle doorens weg gereden :( . Mooi weer,bergen ,single tracks wat heeft een mens nog meer nodig.

TIP rij vooral de groene familie route eens(18km). Als ik die met mijn familie rijdt heb ik er geen meer :drunk:
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

rallymaster schreef:TIP rij vooral de groene familie route eens(18km). Als ik die met mijn familie rijdt heb ik er geen meer :drunk:
Vroeger stond daar waarschijnlijk "Geen familieroute" maar die "Geen" is er ondertussen afgevallen?
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Iemand zin om woensdag 31 maart naar Theux te gaan?Rond 10u vertrekken ginder voor de rode lus.
Prachtig weer mogen we niet zomaar laten passeren he 8)
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Lijkt me wel wat, Theux is altijd interessant...Ik zal eens horen of ik conge kan krijgen op het werk.. laat je morgen wel wat weten...
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

neem in ieder geval maar genoeg binnenbanden mee,rallymaster heeft 4x platgereden en toen ik vanmorgen opstond stond mijne tubeless ook plat,er zaten 3 doornen in.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

jammer genoeg geen doornen voor mij, kan enkel in de namiddag verlof nemen. :cry:
Denk eraan eens naar Nandrin af te zakken. :)
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Jaja,de rode route zit erop.Prachtig weer,mooie streek
Ik had mezelf opgelegd om op het gemak te rijden,eens te genieten van de dag.De tocht vatte aan en ik met gezapig tempo de kilometerkes malen.Na een 8km een asfaltafdaling(dacht ik).Beneden geen pijl te zien,verdomme terug naar boven.Het was dus boven rechts naar beneden via een steil offroad pad.Even later in het bos de weg versperd met bomen :evil: Ze hadden hier bomen omgelegd maar hadden ze nog niet komen halen.Klefferen dus,100m zeker.De rit maar verder gezet en genieten 8) Tot er ineens een pad meer een beek was,shitt ik had gehoopt om droog te blijven #-o De km's vorderden vrij vlot tot ik gewwar werd dat ik achteraan lek zat #-o De doornen hadden toegeslagen,maar ik vertikte het om een binnenband te steken.De doornen goed vastgedrukt en band bijgepompt.De laatste klim was het eerste moment dat ik last had om vlot omhoog te rijden,maar wat wil je zo'n beest.
Aangekomen met opnieuw bijna lekke achterband :D met 61,4km en een avs van 17,69km/u.Fijne dag gehad.
Toch hier en daar ferm moeten rondkijken om de pijlen te zien,en met de vele bladeren en bomen op het pad neem je misschien best nog enkele weken de andere routes.
Plaats reactie