gids vaste tourtochten

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

gids vaste tourtochten

Bericht door franky »

het valt mij op dat veel vaste routes slecht onderhouden zijn tot grote ergernis van diegene die hem rijden.
wat mij betreft heb ik geen enkel probleem met de bloso routes van gooik en ninove daar ik in de buurt woon. daarom zou ik voorstellen om alle ongemakken te vermijden: als je een bepaalde vaste route wil rijden probeer via Mountainbike.be een gids vast te krijgen die de route goed kent.
btw: altijd bereid tot gidsen van bloso routes ninove of gooik.
anemon
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Flanders ST-concept

Bericht door anemon »

hey,zeer interessant voorstel =D> ,ben zeker geinteresseerd om een sde route van gooik te rijden,moet wel nog efkes wachten op nieuwe bike,voor geinteresseerden ik wil altijd wel eens mee rijden op de PSV route in Affligem,ken die bijna als mijn broekzak :roll:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik wil wel gidsen in Herentals :wink: :lol:
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

anemon schreef:hey,zeer interessant voorstel =D> ,ben zeker geinteresseerd om een sde route van gooik te rijden,moet wel nog efkes wachten op nieuwe bike,voor geinteresseerden ik wil altijd wel eens mee rijden op de PSV route in Affligem,ken die bijna als mijn broekzak :roll:
mij mag je binnenkort zeker eens verwachten in afflighem anemon! ik trommel je op als het zo ver is, in ieder geval al bedankt op voorhand.
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

franky schreef:
anemon schreef:hey,zeer interessant voorstel =D> ,ben zeker geinteresseerd om een sde route van gooik te rijden,moet wel nog efkes wachten op nieuwe bike,voor geinteresseerden ik wil altijd wel eens mee rijden op de PSV route in Affligem,ken die bijna als mijn broekzak :roll:
mij mag je binnenkort zeker eens verwachten in afflighem anemon! ik trommel je op als het zo ver is, in ieder geval al bedankt op voorhand.
Ik wil mee! PSV toer passeert voor de deur van zowel mijn ouders, mijn grootouders als mijn tante.
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

Quadrifoglio schreef:
franky schreef:
anemon schreef:hey,zeer interessant voorstel =D> ,ben zeker geinteresseerd om een sde route van gooik te rijden,moet wel nog efkes wachten op nieuwe bike,voor geinteresseerden ik wil altijd wel eens mee rijden op de PSV route in Affligem,ken die bijna als mijn broekzak :roll:
mij mag je binnenkort zeker eens verwachten in afflighem anemon! ik trommel je op als het zo ver is, in ieder geval al bedankt op voorhand.
Ik wil mee! PSV toer passeert voor de deur van zowel mijn ouders, mijn grootouders als mijn tante.
ben van plan om donderdagavond(na 19uur) of zondagmorgen de psv route afflighem te rijden. wie van jullie kan er mee om de weg te tonen en nadien een schoon terraske te vinden voor den après-bike?
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

dedjuu, donderdag heb afgesproken in Waasmunster (Bloso-circuit) en zondag nen TT.

Volgende week zou me beter uitkomen dan ben ik van wacht en mag ik sowieso niet te ver lopen.
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

no problem, uitstel is geen afstel :wink: zal die van gooik nog eens bollen als ik niemand nie vind.
Gebruikersavatar
cyanide
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 18 jun 2003 09:32

Bericht door cyanide »

Quadrifoglio, als ge liever PSV gaat doen ipv Waasmunster, dan is dat voor mij ook goed, zenne. Ge moet het maar zeggen !
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

@Franky, deze week ben ik van wacht dus doe ik enkele keren het PSV parcours, waarschijnlijk dinsdag, donderdag en zondag. (donderdag met een aantal sporadische MTB'ers)

@Cynide, zijde gij wie ik denk dat ge zijt? 't is te zeggen degene die een heel stuk ouder is dan mij?
Plaats reactie