gids vaste tourtochten

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
cyanide
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 18 jun 2003 09:32

Bericht door cyanide »

2 jaar hé !! :wink:
anemon
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Flanders ST-concept

Bericht door anemon »

hey,

sorry voor de late reactie :oops: ,maar heb problemen gehad met mijne pc en zit voor de moment zonder bike,oude is versleten en nieuwe is nog niet klaar,sorry hoor
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

voor al wie zin heeft in een toerke rond Afflighem vanavond: start om 20uur aan de denderbrug in denderleeuw. quadri zal de "pijlkes" uitzetten 8)
anemon
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Flanders ST-concept

Bericht door anemon »

:evil: :evil: moet gdvrdmm werken en mijne .... fiets is er nog altijd niet,zodus moet ik met spijt :( in het hart verstek geven voor deze keer,sorry
Gebruikersavatar
MadMan
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 14 jan 2003 21:38
Rijdt met: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /
Contacteer:

Bericht door MadMan »

Hello,

Ik kan wel een gids gebruiken voor de route van Tongeren, heb hem nog nooit volledig kunnen uitrijden :-?

Btw, schitterende topic
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

gisteravond dankzij quadri perfekt de route van afflighem afgevlamd. niks moeten zoeken, enkel moeten genieten en proberen van in zijn wiel te blijven, wat nie zo simpel was omdat hij die smalle steegskes uit zijn duim kende. nadien nog van een goeie frisse pint genoten.
voor herhaling vatbaar zou ik zeggen. nog een sbedankt quadri en tot nog eens =D>
Plaats reactie