deleted message

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Griffon
Mountainbiker
Berichten: 303
Lid geworden op: do 26 jun 2003 22:29
Rijdt met: No Saint Luzifer

deleted message

Bericht door Griffon »

deleted message
Laatst gewijzigd door Griffon op wo 07 jul 2010 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dingo
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Bericht door Dingo »

Hazo, in mijnen hof rijden.
Ik zal u dat eens rap leren.
Als je de grote weg naar koersel kapel neemt, dan heb je links zo een parochiaal centrum.
Daar net langsaf rijden (parochiaal centrum rechts laten) bergske op en af tot op de bosstraat. Daar rechts en even verder langs dat grasplein opnieuw rechts.
Dan achter het parochiecentrum door ander bergsken op en af. Dan ben je aan de uitkijktoren en dan rij je naar beneden, en links langs de speeltuin.
Volg dit weggetje tot aan de watersnip en neem de bocht rechts. Aan de T onderaan neem je links en je volgt het fietsroutenetwerk.
Je gaat na een km de kruising tegenkomen. Neem het grote pad richting Helchteren. Een klein beetje verder ga je naar rechts kunnen, ik geloof dat er nog een oud bloso pijltje staat. (blauw)
Wat volgt is een supersaaie zandpad, die onderaan aansluit op het circuit van Heusden.

Als je echt die streek wat wil verkennen, moet je me eens komen opzoeken. Dan gaan we samen eens biken. Ik lees het wel in mijn priveebox.

Veel leuker is het om via het fietsroutenetwerk nar Korspel te rijden, daar wat hellinksje nemen om daarna naar Leopoldsburg te rijden en in Heppen Rond te hangen.

Van de week liet ik Korspel voor wat het was en ben ik langs Stal naar Paal gereden, daar wat op de Klitsberg gaan klimmen, dan naar Lummen en zo naar Zolder om daar het vaste parcours van Heusden op te zoeken.

De lus ten noorden van het circuit van Zolder is weggevallen in de vernieuwde versie van het Parcours. En eigenlijk terecht, want Remo stank kan ik missen als ik bike. :roll:

Ben je uit de buurt?
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Voor degene die de vaste route van Heusden rijden : als er paaltjes of pijltjes ontbreken gelieve me dat dan te laten weten, we zetten die zo snel mogelijk terug. Iedere maand rijden er enkele van de club de route om te controleren.

Weekend 19 & 20 juli is er toertocht in Heusden, zaterdag op de weg, zondag mountainbiken, meer info : www.mtbberkenrijders.be
Gebruikersavatar
Griffon
Mountainbiker
Berichten: 303
Lid geworden op: do 26 jun 2003 22:29
Rijdt met: No Saint Luzifer

Bericht door Griffon »

deleted message
Laatst gewijzigd door Griffon op wo 07 jul 2010 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jakke
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 17 nov 2002 16:48
Rijdt met: http://www.youtube.com/watch?v=953PkxFNiko&ob=av2n

Bericht door Jakke »

Als je de weg niet vind rij dan gewoon tussen mijnterril en stort dan kom je van zelf de pijltjes tegen.
Plaats reactie