Aalst - Bloso +/- 60km

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
LanasDad
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 22:47
Rijdt met: Trek Fuel EX6

Bericht door LanasDad »

mtb arno schreef:ola serieuse aanpak precies.
is er daar eigenlijk al iets te zien van dat parcours??
enkel de aangelegde heuvels kan je al eens komen bekijken
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

zal ne keer stoppen as ik eens van gent afkom, alhoewel dat meestal in putje van de nacht is :-D #-o
LanasDad
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 22:47
Rijdt met: Trek Fuel EX6

Bericht door LanasDad »

mtb arno schreef:zal ne keer stoppen as ik eens van gent afkom, alhoewel dat meestal in putje van de nacht is :-D #-o
pillamp meepakken :wink:
D2E
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: za 03 nov 2007 21:53
Rijdt met: FCS

Bericht door D2E »

De bepijling mag dringend eens gecontroleerd worden, veel gokwerk en geluk om een pijltje te vinden.
Na een 3tal keer de pijltjes kwijt te zijn en steeds het nodige heen en weer gerij om terug aansluiting te vinden hebben we het maar voor bekeken gehouden en zijn langs de baan teruggereden :roll:
Voor de rest ziet het er een tof parcours uit, momenteel wel een paar onberijdbare stukken erin.
Gebruikersavatar
Moesj
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 13:29
Rijdt met: Specialized Epic Pro 2018

Bericht door Moesj »

inderdaad. Kben vrijdag ook de 3 routes gaan doen (blauw rood groen).
Blauw was nog altijd goed bewegwijzerd. Rood viel ook goed mee (1 pijltje was verdwenen, weet niet juist meer waar het was)
Maar vooral bij groen had ik problemen. Er wordt namelijk gewerkt in Herdersem-dorp en er zijn volgens mij toch enkele pijltjes verdwenen.

Verder echt chapeau voor de mooie routes. Ik heb er al heel wat plezier aan beleefd =D>
LanasDad
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 22:47
Rijdt met: Trek Fuel EX6

Bericht door LanasDad »

Hou er rekening mee dat we steeds werken met vrijwilligers! We rekenen ook op jullie om mee te delen waar er pijltjes verdwijnen zodat we sneller op de bal kunnen spelen. Morgen 28/2/08 is er een nieuwe vrijwilliger die ik eens de route ga leren kennen, hopelijk wordt het dan wat beter opgevolgd. Momenteel hebben we 2 peters; de 'sportploeg van de stad Aalst' en de 'Zwette Maanen' mensen genoeg zou je denken maar dan moet ik vaststellen dat er te weinig feedback is naar ons (de sportdienst) en dat er zeer weinig controleritten gebeuren. Maar we doen ons best om de route te optimaliseren. Naast het herstellen van de verdwenen pijltjes gaan we wat meer 'bevestigingspijltjes' hangen :roll:
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Ik wil jullie eveneens helpen ... zal dan eveneens het parcours eerst moeten kennen

Beschikken jullie over een vrij gedetailleerde kaart zodat ik het een eerste keer kan rijden ?

Ben van Dendermonde en kan deze gerust maandelijks eens rijden (ik begin meestal in Wieze)
Gebruikersavatar
Moesj
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 13:29
Rijdt met: Specialized Epic Pro 2018

Bericht door Moesj »

als het nodig zou zijn wil ik ook wel helpen.

Normaal gezien zal ik deze routes in de nabije toekomst nog eens doen. Ik zal dan proberen opletten/onthouden waar de zwakken punten van de bewegwijzering zijn.

gedetailleerde kaarten kan je hier vinden op de site bij "permanente routes"
LanasDad
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 22:47
Rijdt met: Trek Fuel EX6

Bericht door LanasDad »

Iedereen die wil meewerken is welkom! Een preciese beschrijving van welk pijltje paaltje er verdwenen is zou al een grote hulp zijn!
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Is het de bloso van Aalst die passeert in de buurt van het kravaalbos en dan rondtoert omgeving Moorsel ?
Ben er toevallig op terecht gekomen (waren blauwe pijltjes, onderschrift Oost-Vlaanderen) en tot mijn verbazing enorm veel offroad werk!
met de regen van voorbije week echt een mooie rit gereden.
Plaats reactie