Gooik - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Koeneman
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 02 feb 2009 23:11
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Koeneman »

vienne schreef:Heb deze week een stukje gereden van dees route, en na restaurant het zwartschaap, waar men kort derna links moet heb ik geen pijltje gevonden.
Omdat het al een tijdje geleden was heb ik voor de zekerheid verdergereden langs straat, en heb dan uiteindelijk de volgende weggel links genomen richting terlostraat. Waar ik dan normaal moest uitkomen volgens mijn gedacht stond dus een pijltje te zien vanuit de richting zwartschaap.
Dit gewoon om te zeggen dat het pijltje direct na da restaurant ontbreekt...
Het pijltje zit verstopt achter de struik. Ik heb hieromtrent al meermaals restaurant 't Zwart Schaap aangekaart, maar zonder veel succes. Bij mijn volgende controle meld ik het opnieuw. Een geluk is dat die struik in de winter zijn bladeren verliest en het pijltje zichtbaar wordt :wink:
Gebruikersavatar
Mirlong1
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 13:35
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door Mirlong1 »

Zonet de groen van Gooik eens gereden.
Het was overal goed te doen, ondanks de regen van de afgelopen dagen.

Enkel na restaurant 'Het Zwart Schaap' mis gereden :roll:

Wel oppassen (zie kaart hieronder - waar je rechts afslaat op de Kindekensstraat) voor een stuk uitstekende ijzeren balk net in het midden van het pad, op ongeveer 2 à 3 meter voor het brugje!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mirlong1
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 13:35
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door Mirlong1 »

Gisteren Groen + Blauw + rood gereden.

Van de rode mogen er heel wat pijltjes vervangen worden (rode driehoek bij vele afgebleekt en dus niet meer zichtbaar)

Lag er nu op sommige delen zeer slecht bij, maar ja, met dit weer ... 8)
Koeneman
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 02 feb 2009 23:11
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Koeneman »

Mirlong1 schreef:
Van de rode mogen er heel wat pijltjes vervangen worden (rode driehoek bij vele afgebleekt en dus niet meer zichtbaar)
Ik ben nochtans zondag pijltjes gaan plakken. Maar bij mijn volgende ronde, zal ik de lat iets lager leggen, zodat er meer plakjes uitgerust worden met een gloednieuwe sticker.
Gebruikersavatar
Mirlong1
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 13:35
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door Mirlong1 »

Koeneman schreef:
Mirlong1 schreef:
Van de rode mogen er heel wat pijltjes vervangen worden (rode driehoek bij vele afgebleekt en dus niet meer zichtbaar)
Ik ben nochtans zondag pijltjes gaan plakken. Maar bij mijn volgende ronde, zal ik de lat iets lager leggen, zodat er meer plakjes uitgerust worden met een gloednieuwe sticker.
Bedankt, vooral het stuk waar je via Lennik weer naar de tramstatie van Gooik Fietst. daar zijn er wel wat die volledig afgebleekt zijn.
Gebruikersavatar
Mirlong1
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 13:35
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door Mirlong1 »

Koeneman schreef:
Mirlong1 schreef:
Van de rode mogen er heel wat pijltjes vervangen worden (rode driehoek bij vele afgebleekt en dus niet meer zichtbaar)
Ik ben nochtans zondag pijltjes gaan plakken. Maar bij mijn volgende ronde, zal ik de lat iets lager leggen, zodat er meer plakjes uitgerust worden met een gloednieuwe sticker.
Bedankt, het resultaat mag er zijn 8) !
Gebruikersavatar
Mirlong1
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 13:35
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door Mirlong1 »

Bordje (groen) iets na de stelplaats in Leerbeek (bosstraat) is niet duidelijk meer zichtbaar.

Buizen van de electriciteit zijn er over geplaatst.

Afbeelding

Na deze foto is er nog een extra (3e) buis geplaatst.
Fritzz
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 18 aug 2014 17:53
Rijdt met: Radon Team 8.0

Re: Gooik - Bloso

Bericht door Fritzz »

Plaats reactie