Hoogstraten-Merksplas - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

dees parkoer is idd veel leuker dan dat van beerse (bloso beerse word binnenkort trouwens wat vernieuwd ).
binnenkort deze ook nog eens afhaspelen :lol:
wim040
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: vr 05 mei 2006 21:31
Rijdt met: iets met 2 wielen

Bericht door wim040 »

Hoi,

Leuk parkoer ! Ik heb gisteren (8/9/2007) ook deze tocht gereden en ik vond het een aanrader. Zeer rustige omgeving. Er waren enkele speciale stukjes zoals de gedenksteen van de Engelse Korporaal John William Harper, de gesloten instelling van Merksplas en de vervallen gebouwen rond de instelling.

Er zijn toertochten die veel minder mooi zijn !


Wim
Gebruikersavatar
Big
Mountainbiker
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 22:05
Rijdt met: Trek 8500 (2011)
Contacteer:

Bericht door Big »

Vandaag ook eens deze route gaan testen.
Toffe route om eens te doen als je in de buurt bent en geen zin hebt om te klimmen.

Mooie omgeving en fijne paden om eens goed te vlammen.

Vele foto's en een verslag staan op onze website:

http://www.mtb-freak.be
Gebruikersavatar
Hermans
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 05 okt 2007 21:16
Rijdt met: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Bericht door Hermans »

Vorige vrijdag den tour nog is gereden, lag er zeer goed bij.
De mensen die twijfelen om hem nog is te rijden, het is de moment... het gras is er pas gemaaid. :-D
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

als ik is tijd vind zal ik er ook eens rustig gaan biken. zal iets voor volgende week, of de week daarna worden.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

voila deze voormiddag aan de lichten van vosselaar samen met nermal vertrokken om zo via het stort naar merksplas te gaan, daar via de gele pijltjes op de rode route terecht gekomen en deze 29 km afgehaspeld en zo terug bij de gele verbindingspijltjes terecht gekomen voor huiswaarts terug te keren.

de route lag er met stukken wat modderig bij en dan nog een aantal buien op ons dak en het was compleet :lol:
had 44,5 km op mijn teller toen ik in vosselaar arriveerde .
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Bericht door NERMAL »

:lol: Klopt sommige stukken lagen er wat vettig bij maar toch niet zo vettig als Turnhout :lol: Was toch nog goed te doen, alleen spijtig dat we zo lang op elkaar moesten wachten :-? In de regen is dat wat minder plezant :wink:
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

NERMAL schreef::lol: Klopt sommige stukken lagen er wat vettig bij maar toch niet zo vettig als Turnhout :lol: Was toch nog goed te doen, alleen spijtig dat we zo lang op elkaar moesten wachten :-? In de regen is dat wat minder plezant :wink:
mja had bijna een totter gemaakt in de modder, kon mijn evenwicht niet meer vinden en just nog een voet aan de grond (in de modder) kunnen zetten :lol: en dan die wandelaars die houden ons ook op maar dat nemen we er bij :wink:
en die snelheid da komt nog laat ik hopen, mijn gemiddelde is al naar boven tegenover een paar maand geleden dankzij het spinnen.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

deze middag weer de twee lussen hier gecombineerd.
het lag er redelijk goed bij met hier en daar wat modder en plassen.
SlowOne
Mountainbiker
Berichten: 226
Lid geworden op: za 07 jun 2008 21:34
Rijdt met: Rotwild R.R2 HT

Bericht door SlowOne »

Gisteren de rode toer gaan doen in Merksplas, lag er proper bij op 2 of 3 plassen na.

Maar ofwel ben ik heel wat gewoon hier in Herentals, ofwel ligt het aan het parkoer, maar ben wel op mijn honger blijven zitten.

1 heuveltje, waar ik nog niet voor moest schakelen...

Maar de stukken naast die gracht in Merksplas waren best plezant,

Goed parcours als je niet wil klimmen, anders best ergens anders rijden.
Plaats reactie