Hoogstraten-Merksplas - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

O2Gobbler schreef:Ik heb de combinatie rood + groen van de Bloso site op de GPS geplaatst en klopte perfect ??
Toch gek want toen wij aan de singletracks van de groene wilden beginnen, moesten we linksaf en de gps gaf rechtdoor aan.

Als ik dan achteraf alles op Mapsource bekeek, bleken er ook veel te weinig trackpoints in te staan om die singletracks juist te kunnen weergeven.
Anyway, er staan nog altijd pijltjes he. :wink:
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Bericht door zwolle »

vandaag gaan rijden

op groene routte ontbreken pijltjes waardoor we verkeerd reden en wij niet alleen.

er stond een tourtocht uitgepijld in tegenovergesteld richting (ook singletracks) levengevaarlijk

op rode tour stuk afgesloten door werkzaamheden in de buurt van gevangenis

dus tour niet kunnen uitrijden
spijtig van de ongemakken maar al bij al een mooi stukje vlaanderen aldaar
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Bericht door tek-zotic »

vandaag gaan rijden en er ontbrak ergens een rood pijltje: gevolg: ik was de weg kwijt :D, uiteindelijk dan toch terug juist geraakt. En bij de groene tocht ontbraken er ook enkele pijltjes denk ik
anyhow toch een mooie tocht gereden: met heen en terug bij een 76km gedaan
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 373
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: Hoogstraten-Merksplas - Bloso

Bericht door Trekkie 800 »

Vandaag hier ook de rode en de groene gereden. Door de droogte lag het er soms los bij dus goe stoempen. Voor de rest viel het wel mee. Voor een trainingsritje ok, voor een zondagsritje, naar mijn mening, iets te min. Bevat eigenlijk te weinig toffe stukken.
Plaats reactie