Oud-Heverlee - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

'k Zal 't ne keer proberen :wink:
Gebruikersavatar
Heinz
Mountainbiker
Berichten: 369
Lid geworden op: za 19 okt 2002 19:06

Bericht door Heinz »

A d r i schreef:
pvandebe schreef:idd, na DIE klim....schoon klimmeke trouwens....
Ah daar? Los erover, da's geen probleem hoor. Wel een beetje naar achter blijven op uw fiets
Inderdaad los erover, trouwens heb dat trapje in die afdaling al eens omgekeerd naar boven gedaan ook tijdens een toertocht. Met dan die trappenklim erna als afdaling. Zat dat ooit niet in de toertocht van de SVKers of Zoenkers?
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ja, je kan daar zonder problemen omhoog, ook op links als je niet wegslipt op die ene wortel. Maar je kan je even vasthouden aan de boom :)
Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Bericht door Lampion »

ik zou de route wel eens in omgekeerde richting willen rijden, maar momenteel ken ik ze nog niet goed genoeg van buiten, dus maw, ik moet wat vaker naar die kanten om te biken ...
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Moet je doen, is echt de moeite, idem voor de Overijse routes.
StijnRR
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 26 sep 2008 22:12
Rijdt met: Trek 6300

Bericht door StijnRR »

Wie af en toe de groene route doet, weet dat er een tijdje werken zijn geweest in de buurt van de spooroverweg aan de autosnelweg. Uit een artikeltje op robnet blijkt nu dat ze die overweg volledig gaan afschaffen (http://www.robnet.be/article.php?Leuven/2009/7/8/1 - voor wie niet kan volgen: de Fonteinstraat loopt parallel met de spoorweg aan de kant van Heverleebos, de Hazenfonteinstraat aan de overkant). Daarmee wordt de groene route vakkundig onderbroken. Maar ik zou toch denken dat zo ook voor wandelaars en andere fietsers een interessante verbinding tussen Heverleebos en de Dijlevallei verdwijnt. Spijtig...
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Je kan gemakkelijk omrijden, dat is geen punt. De mooie beklimming valt dan inderdaad weg, althans op de groene route
fast_bunny
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: zo 06 aug 2006 13:04
Rijdt met: Santa Cruz blur LT2

Bericht door fast_bunny »

iemand goesting om vandaag een toerke te doen in heverleebos , weet enkele leuke routes , een uurke of 3 . 12:45 aan de schaatsbaan te heverlee. ik hou van klimmen en singletrack , ge weet dus waar je aan te verwachten.
kjv
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 09 jul 2009 10:52
Rijdt met: idworx mountainrohler

Bericht door kjv »

goeiendag aan iedereen

@ fast_bunny: Welk gemiddelde rijdt ge ongeveer? Als het niet overdreven is ga ik mee.
fast_bunny
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: zo 06 aug 2006 13:04
Rijdt met: Santa Cruz blur LT2

Bericht door fast_bunny »

kjv schreef:goeiendag aan iedereen

@ fast_bunny: Welk gemiddelde rijdt ge ongeveer? Als het niet overdreven is ga ik mee.
gem ? weet ik niet, heb geen teller op men bike staan, niet belangrijk voor mij , het is de fun die dat telt . hopelijk is dat een antwoordt op je vraag . ik heb een een all mountain bike en zeker geen racemachien . technische klimmen , singletracks en dergelijke zijn voor mij de reden om te biken.
Laatst gewijzigd door fast_bunny op do 09 jul 2009 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie