Kan er iemand me wat vertellen hoe het biken is in Oud-Heverlee en hoe kom ik er ? We komen van Gent. Moeten we bellen om te douchen of niet .
Bedankt!!
Nog iets wat is een POLL

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team
Dat kan volledig. Wij waren met een paar KBC'ers gaan biken, donderdag is onze vaste avond, vertrek om 18u30 aan de para-kazerne van HeverleeXVM schreef:Gisteren nog eens de blauwe route van Oud-Heverlee gereden. De laatste keer dat ik die gereden had was ergens in januari na veeeeel regen, en het verschil met nu is toch wel groot. Nu kan je heel veel op de grote plateau rijden en serieus snelheid maken, tof! Die afdaling richting de spoorweg viel mij wel een beetje tegen, ligt het aan mij of liggen er daar precies nog meer stenen dan vroeger???
Ik ben trouwens een groepje van een man of 10 tegengekomen (net voor die afdaling, rond 19u30). Ik meende daar ene Adri te herkennen, kan dat Adri? Of begint je alomtegenwoordigheid op het forum mij ook in het echt parten te spelen???
Groeten,
XVM
Philip,philip schreef:Wat me opviel is hoe dat parcours op heel veel plaatsen gewoon kapot gereden is. Op de groene lus de stukken vlak naast de autostrade, zeer diepe putten en groeven. Als er daar wat water valt is het dus onmiddellijk om zeep. Ik vroeg met af hoe die bodem zo geerodeerd kon zijn, dat kan toch niet enkel komen van het MTBen