Lille-Beerse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
WimJ
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 18 okt 2011 14:19
Rijdt met: Focus Raven
Contacteer:

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door WimJ »

Gisteren rood en blauw gedaan en op zich vond ik het nog wel meevallen. Hier en daar veel los zand, maar niet dat je moest afstappen.
Alleen aan de Golf was het echt ne gele zandbak. Super zwaar op en af, maar op zich vond ik dat wel eens leuk voor ne keer.
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Trekkie 800 »

Deze ochtend hier gereden. Door de bomenkap en de zon die vervolgens vrij spel krijgt, een zanderig parkoers geworden. Het ooit plezante stuk na de golf is helemaal naar de kl...e. Rest viel nog wel mee.
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Heeft iemand er weet van of de bomenkap en bijbehorende versperringen op voornamelijk de rode lus zijn opgeruimd, een tweetal weken terug was het gewoon weg niet te doen, compleet versperd en niet sommige stukken afgezet met lint.
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 669
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Den jjag »

NERMAL schreef: do 26 jan 2023 15:53 Heeft iemand er weet van of de bomenkap en bijbehorende versperringen op voornamelijk de rode lus zijn opgeruimd, een tweetal weken terug was het gewoon weg niet te doen, compleet versperd en niet sommige stukken afgezet met lint.
Vandaag 26-01-2023 ben ik gaan verkennen, volgens mij zijn de werken zo goed als gedaan. We hebben overal kunnen rijden, ook de single-tracks op de rode lus. Hier en daar nog wel sporen van de zware machines. Er zijn enkele palen uitgereden, als je de weg kent geen probleem, maandag ga ik deze terug zetten.
Groetjes, Guido
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 669
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Den jjag »

Op de blauwe lus in de buurt van de Beersebaan, (single-track) heb ik een wegomlegging gemaakt wegens wateroverlast.

Groetjes Guido
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Den jjag schreef: wo 13 dec 2023 17:17 Op de blauwe lus in de buurt van de Beersebaan, (single-track) heb ik een wegomlegging gemaakt wegens wateroverlast.

Groetjes Guido
Top want het is wat vettig daar, dat stuk aan de beersebaan is sowieso zeer gevoelig aan wateroverlest meot al echt een paar weken droog zijn wil je geen natte voeten krijgen :( :-? :-) :-D
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 669
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Den jjag »

Hoi,
Nog een omlegging moeten bij leggen wegens wateroverlast!
Ook op de blauwe lus, als je op de Lijsterpad rechts de single-track opdraait, een beetje verder de bocht naar links staat helemaal onder water.
Dus nu, op de Lijsterpad rechtdoor, voorbij de single track en tweehonderd meter verder naar rechts.
Een beetje verder kom je terug op het parkoers.
Veel bike genot!
Groetjes Guido
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Den jjag schreef: za 30 dec 2023 09:48 Hoi,
Nog een omlegging moeten bij leggen wegens wateroverlast!
Ook op de blauwe lus, als je op de Lijsterpad rechts de single-track opdraait, een beetje verder de bocht naar links staat helemaal onder water.
Dus nu, op de Lijsterpad rechtdoor, voorbij de single track en tweehonderd meter verder naar rechts.
Een beetje verder kom je terug op het parkoers.
Veel bike genot!
Groetjes Guido
=D> =D>
Plaats reactie