Lille-Beerse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Johan-b schreef:Was mij afgelopen weekend al aan het afvragen welke motorcrossers de route van Lille/Rijkevorsel/Merksplas weer hadden kapot gereden.
Kwam toen op motorforum volgend filmpje tegen :evil:

http://www.motormeuk.nl/bekijken/14004/ ... ossen.html

Vraag me dikwijls af of motorcrossers zijn toegelaten, als je je als mtb'er buiten de paden begeeft krijg je buiten allerlei kwade blikken en opmerkingen :-({|= vreemd zeer vraamd
Johan-b
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 27 nov 2011 20:12
Rijdt met: Cannondale f29 c3

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Johan-b »

NERMAL schreef:
Johan-b schreef:Was mij afgelopen weekend al aan het afvragen welke motorcrossers de route van Lille/Rijkevorsel/Merksplas weer hadden kapot gereden.
Kwam toen op motorforum volgend filmpje tegen :evil:

http://www.motormeuk.nl/bekijken/14004/ ... ossen.html

Vraag me dikwijls af of motorcrossers zijn toegelaten, als je je als mtb'er buiten de paden begeeft krijg je buiten allerlei kwade blikken en opmerkingen :-({|= vreemd zeer vraamd
Weet ge door wie ik al de grootste verwijten naar mijn hoofd heb gekregen...wandelaars... met ne loslopende hond (die daar wel degelijk aan de leiband dient te lopen)...
beaver82
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 18 nov 2012 16:26
Rijdt met: 2015 Trek Superfly8

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door beaver82 »

Ik heb van het weekend op de groene route ook een groepje van 5 tegengekomen. Ze waren vrolijk in de tegenovergestelde richting aan het crossen, niet gehinderd door enige vorm van intelligentie. Iedereen moest van de route af om deze clowns te ontwijken
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door tek-zotic »

heel erg, en die mannen zorgen ervoor dat zowel crossers als mountainbikers problemen krijgen, want "alle" crossers zijn dan wildcrossers en zorgt er voor dat MTB routes kapot gaan, of zelf afgesloten worden. Met hun try to be enduro die je met een grasmachien voorbij rijdt
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Johan-b schreef:
NERMAL schreef:
Johan-b schreef:Was mij afgelopen weekend al aan het afvragen welke motorcrossers de route van Lille/Rijkevorsel/Merksplas weer hadden kapot gereden.
Kwam toen op motorforum volgend filmpje tegen :evil:

http://www.motormeuk.nl/bekijken/14004/ ... ossen.html

Vraag me dikwijls af of motorcrossers zijn toegelaten, als je je als mtb'er buiten de paden begeeft krijg je buiten allerlei kwade blikken en opmerkingen :-({|= vreemd zeer vraamd
Weet ge door wie ik al de grootste verwijten naar mijn hoofd heb gekregen...wandelaars... met ne loslopende hond (die daar wel degelijk aan de leiband dient te lopen)...
Check niets tegen wandelaars en derglijke maar ge hebt overschot van gelijk eerst kijken ze verdwaasd achterom en dan moet ge vaak nog bellen of door te mogen gaan als deze soort u tegemoet komt gaan ze vaak nog niet even aan de kant maar blijven ze met z'n allen vrolijk over de hele breedte van het pad lopen zolas gezegd niets tegen wandelaars maar respect voor elkaar is soms ver heeeeel ver te zoeken....
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Sinds deze week is het parcours van de blauwe lus aangepast ter hoogte van het rondpunt ( Grens Gierle / Vosselaar ) heeft iemand een idee van de reden hiervan. Er is een lus weggehaald en vervangen door een verkorting, de reden hiervan is mij niet geheel duidelijk 8-[ maar dat kan misschien aan mij liggen
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Den jjag »

NERMAL schreef:Sinds deze week is het parcours van de blauwe lus aangepast ter hoogte van het rondpunt ( Grens Gierle / Vosselaar ) heeft iemand een idee van de reden hiervan. Er is een lus weggehaald en vervangen door een verkorting, de reden hiervan is mij niet geheel duidelijk 8-[ maar dat kan misschien aan mij liggen
Ik heb het vandaag ook gezien bij men controlerit.
Een tijd geleden heeft de boswachter eens gezegd dat daar ( naast de draad van de Lilse bergen ) een hondentoilet kwam.
Ik vermoed dat we daar plaats voor moeten maken hebben.
Toch eens vragen of we ergens anders een stuk in de plaats krijgen.

Grtz. Guido, Bloso peter.
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Den jjag schreef:
NERMAL schreef:Sinds deze week is het parcours van de blauwe lus aangepast ter hoogte van het rondpunt ( Grens Gierle / Vosselaar ) heeft iemand een idee van de reden hiervan. Er is een lus weggehaald en vervangen door een verkorting, de reden hiervan is mij niet geheel duidelijk 8-[ maar dat kan misschien aan mij liggen
Ik heb het vandaag ook gezien bij men controlerit.
Een tijd geleden heeft de boswachter eens gezegd dat daar ( naast de draad van de Lilse bergen ) een hondentoilet kwam.
Ik vermoed dat we daar plaats voor moeten maken hebben.
Toch eens vragen of we ergens anders een stuk in de plaats krijgen.

Grtz. Guido, Bloso peter.
Guido, thx vreemde wending hondentoilet als ge door het bos rijdt heb ik nu niet de indruk dat er een specifiek hondentoilet nodig is, honden kom je overal in het bos tegen :-D maar goed, thx voor de toelichting.
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Speedy G. »

Dus een mountainbikeroute moet wijken voor een hondentoilet wat NET natuurlijk op die route ingepland moet worden????? ](*,) ](*,) ](*,)

De wereld staat op zijn kop. Alsof dat het bos niet groot genoeg is om een paar meter verder iets in te planten.
GRMBLLLLLLLL
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Speedy G. schreef:Dus een mountainbikeroute moet wijken voor een hondentoilet wat NET natuurlijk op die route ingepland moet worden????? ](*,) ](*,) ](*,)

De wereld staat op zijn kop. Alsof dat het bos niet groot genoeg is om een paar meter verder iets in te planten.
GRMBLLLLLLLL

Check and double check begrijpen wie begrijpen kan....
Plaats reactie