Lille-Beerse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Heb van lille ook alleen nog ma stukjes gedaan.. ma da leek me ma vlak..
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Bericht door NERMAL »

:-D Meestal pak een deel van de blauwe als ik van Vosselaar kom, dan een deel van de groene, nadien de komplete Rode gevolgd door de rest vande blauwe en na nog een stuksje van de rode van Merksplas en dan terug naar Vosselaar is in total ± 65 km meestal zeer goed te doen, alleen als het zeer vettig is dan valt het wat tegen.... gemiddelde maakt niet veel uit of jet het op de cyclo of mtb doet... :lol:
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

vandaag de groene gedaan + de rode een deel van blauwe en zo over de baan terug naar vosselaar.
t lag er vettige en redelijk zwaar bij vond ik, binnenkort hem eens helemaal doen .
t word nu wel mijn trainings route omdat het niet ver af is :lol:
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

devil biker schreef: t word nu wel mijn trainings route omdat het niet ver af is :lol:
Dan doe ik toch liever herentals ze ;)
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

tja deze route is 5 km pakt van de deur, kasterlee 15 :lol: .
maar ga zeker ook de andere routes blijven rijden :wink:
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

deze route licht er al droger bij :lol:
gisteren de blauwe lus gedaan, donderdag in de namiddag ga ik de 3 lussen eens samen doen als ik er de tijd voor heb (moet eerst na de lidl voor nieuwe bike kledij)

grtz
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

Opgelet!!!
Op de groene lus is de zandweg die naar het rolleken gaat afgesloten voor alle verkeer!
Dit omdat de brug die over de holle beemdenbeek gaat een beetje weggezakt is. (Op zaterdag 10 maart 2007)
Zelf ben ik er doorgereden en er makkelijk overgeraakt met de MTB, ook de ruiters achter mij zijn er over gereden.
Ik zal bij de gemeente navraag doen wanneer het euvel hersteld word.
Op de rode lus (net voor de kunstmatige heuvels) heb ik enkele greppeltjes gemaakt zodat het meeste water weg kan.
grtz. Guido
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

er komt naarschijnt nog een lus bij die lille met herentals verbind :-D
ben er benieuw naar
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

devil biker schreef:deze route licht er al droger bij :lol:
gisteren de blauwe lus gedaan, donderdag in de namiddag ga ik de 3 lussen eens samen doen als ik er de tijd voor heb (moet eerst na de lidl voor nieuwe bike kledij)

grtz
Ik pak soms ook de heuveltjes bij (tussen de golf en de chiro lokalen). Daar kun je langs vele kanten op en af rijden en zorgt toch voor een beetje klimwerk op deze vlakke route.

Er zitten nog wel stukjes singletrack tussen die een beetje interessanter zijn maar dan moet je een beetje afwijken van de aangegeven route.
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

Opgepast; de heuveltjes tussen de golf en de chiro (Rollekensbergen) is verboden voor fietsers en zeker voor MTB.
Ze zullen niet mals zijn voor zwartrijders, dus toch maar opletten!
Dit is speelbos (chiro)!

Er gaan ook nog enkele veranderingen komen, er vallen enkele stukken weg en er komen er andere in de plaats (single-tracks).

Valt weg: op de rode lus:
1:de streek rond de Breevennen - Kaulille (=de lus net voor het bergje aan de rechterkant).
Dit bergje zelf blijft nog wel in het parkoers (andere richting). Hiervoor komen enkele single-tracks in de plaats, deze zijn nog wel aan te leggen (nieuw stuk).
2: de kunstmatige bergjes (op de rode lus) vallen ook weg (spijtig).
Hiervoor komen er single-tracks in de plaats op de blauwe lus (naast de Beersebaan).
Deze blauwe lus gaat waarschijnlijk anders eindigen (andere kant van de Lils bergen), en dit ook over enkele single-tracks.

Dus ik denk al bij al dat we wel goed gaan af zijn.
Minder lange rechte stukken en single-tracks in de plaats.

Het is wel de bedoeling dat het zwartrijden stopt, ik weet ook wel dat de Rollekensbergen mooie bergjes zijn om op te MTBen maar helaas: verboden.

Het zal wel niet voor morgen zijn , maar we gaan er geraken!

grtz. Den jjag
Plaats reactie