Affligem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Heeft/had hier iemand al een planneke van de nieuwe groene route ?
kimba
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 jul 2010 07:07
Rijdt met: Trek 6700 disc 2010

Bericht door kimba »

MC Tim schreef:Heeft/had hier iemand al een planneke van de nieuwe groene route ?
Wil k ook wel, misschien dat k ze zondag eens ga rijden
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

egied schreef:De nieuwe groene route is die ondertussen al volledig uitgepijld?
Nee, de groene route is nog niet volledig uitgepijld.
Er zijn nog een paar pijltjes te kort, maar die van de sportdienst krijgt maar moeilijk tijd vrij van de werkmannen van de gemeente.

De route zou ook pas officieel voorgesteld worden als de blauwe route voorzien is van nieuwe pijltjes.
Voorlopig moeten er op die blauwe route in totaal nog een 80tal paaltjes geplaatst worden.

De route moest normaal in oktober 2010 voorgesteld worden, maar 't is er dus nog niet van gekomen.

Ik zal eens zoeken of ik het plannetje nog liggen heb, want ik heb het ooit gekregen. Ik ken wel de uitbreiding bijna uit het hoofd.

Omleiding aan de brug in Essene is ook voorzien, misschien dat die binnenkort aangepast wordt als we de tunnel onder de E40 kunnen nemen.
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

den Bart schreef:
egied schreef:De nieuwe groene route is die ondertussen al volledig uitgepijld?
Nee, de groene route is nog niet volledig uitgepijld.
Er zijn nog een paar pijltjes te kort, maar die van de sportdienst krijgt maar moeilijk tijd vrij van de werkmannen van de gemeente.

De route zou ook pas officieel voorgesteld worden als de blauwe route voorzien is van nieuwe pijltjes.
Voorlopig moeten er op die blauwe route in totaal nog een 80tal paaltjes geplaatst worden.

De route moest normaal in oktober 2010 voorgesteld worden, maar 't is er dus nog niet van gekomen.

Ik zal eens zoeken of ik het plannetje nog liggen heb, want ik heb het ooit gekregen. Ik ken wel de uitbreiding bijna uit het hoofd.

Omleiding aan de brug in Essene is ook voorzien, misschien dat die binnenkort aangepast wordt als we de tunnel onder de E40 kunnen nemen.
Tunnel onder de E40 ? Waardat ? :drunk:

Ik heb destijds dit van jou nog gekregen dacht ik, maar deze route is volgens mij niet volledig.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 2&t=h&z=13
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

MC Tim schreef:
den Bart schreef:
egied schreef:De nieuwe groene route is die ondertussen al volledig uitgepijld?
Nee, de groene route is nog niet volledig uitgepijld.
Er zijn nog een paar pijltjes te kort, maar die van de sportdienst krijgt maar moeilijk tijd vrij van de werkmannen van de gemeente.

De route zou ook pas officieel voorgesteld worden als de blauwe route voorzien is van nieuwe pijltjes.
Voorlopig moeten er op die blauwe route in totaal nog een 80tal paaltjes geplaatst worden.

De route moest normaal in oktober 2010 voorgesteld worden, maar 't is er dus nog niet van gekomen.

Ik zal eens zoeken of ik het plannetje nog liggen heb, want ik heb het ooit gekregen. Ik ken wel de uitbreiding bijna uit het hoofd.

Omleiding aan de brug in Essene is ook voorzien, misschien dat die binnenkort aangepast wordt als we de tunnel onder de E40 kunnen nemen.
Tunnel onder de E40 ? Waardat ? :drunk:

Ik heb destijds dit van jou nog gekregen dacht ik, maar deze route is volgens mij niet volledig.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 2&t=h&z=13
dat was inderdaad ongeveer het plan dat ze initieel gingen gebruiken. Da lijkt nog in grote lijnen op de huidige uitbreiding. Alleen aan het laatste stuk (als je terug richting Teralfene rijdt vanaf de Dender) is nog wat gesleuteld.

i.v.m. tunnel: dit is het enige dat ik er van weet:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... tcode=1790

Zelf weet ik die tunnel ook niet zijn
Gebruikersavatar
Magi
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 12 jan 2008 16:45
Rijdt met: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Bericht door Magi »

combinatie gereden Aalst-Affligem,
zijn er nog die aan het voetbalterrein van Essene over en pardoes
op die kabel gereden hebben met alle gevolgen vandien?

is inderdaad juist niet meer op parcours, en is inderdaad uitrijden
over gras van waarschijnlijk b-terrein, achter het doel,maar mag toch wel aangegeven zijn als je daar een kabel spant, hetzij met waarschuwingsbord, hetzij met lintjes?
barst in vinger, schouder half uit kom, en lichtjes gefrusteerd



louis
Zors
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: wo 09 sep 2009 10:10
Rijdt met: Felt Q720 2009

Bericht door Zors »

den Bart schreef:
MC Tim schreef:
den Bart schreef: Nee, de groene route is nog niet volledig uitgepijld.
Er zijn nog een paar pijltjes te kort, maar die van de sportdienst krijgt maar moeilijk tijd vrij van de werkmannen van de gemeente.

De route zou ook pas officieel voorgesteld worden als de blauwe route voorzien is van nieuwe pijltjes.
Voorlopig moeten er op die blauwe route in totaal nog een 80tal paaltjes geplaatst worden.

De route moest normaal in oktober 2010 voorgesteld worden, maar 't is er dus nog niet van gekomen.

Ik zal eens zoeken of ik het plannetje nog liggen heb, want ik heb het ooit gekregen. Ik ken wel de uitbreiding bijna uit het hoofd.

Omleiding aan de brug in Essene is ook voorzien, misschien dat die binnenkort aangepast wordt als we de tunnel onder de E40 kunnen nemen.
Tunnel onder de E40 ? Waardat ? :drunk:

Ik heb destijds dit van jou nog gekregen dacht ik, maar deze route is volgens mij niet volledig.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 2&t=h&z=13
dat was inderdaad ongeveer het plan dat ze initieel gingen gebruiken. Da lijkt nog in grote lijnen op de huidige uitbreiding. Alleen aan het laatste stuk (als je terug richting Teralfene rijdt vanaf de Dender) is nog wat gesleuteld.

i.v.m. tunnel: dit is het enige dat ik er van weet:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... tcode=1790

Zelf weet ik die tunnel ook niet zijn
Moet ergens in de buurt van die afgebroken brug zijn. Er zijn oranje pijltjes aangebracht met 'omleiding MTB', maar die snijden een stuk van de route af, als ik het plan goed volg. Na de brug was er echter een straat, die doodloopt. Misschien op is die tunnel op het einde van die straat? http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 2&t=h&z=13

@Magi, nog niet in aanraking gekomen met die kabel. hopelijk herstel je snel
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

Magi schreef:combinatie gereden Aalst-Affligem,
zijn er nog die aan het voetbalterrein van Essene over en pardoes
op die kabel gereden hebben met alle gevolgen vandien?

is inderdaad juist niet meer op parcours, en is inderdaad uitrijden
over gras van waarschijnlijk b-terrein, achter het doel,maar mag toch wel aangegeven zijn als je daar een kabel spant, hetzij met waarschuwingsbord, hetzij met lintjes?
barst in vinger, schouder half uit kom, en lichtjes gefrusteerd



louis
Ik heb daar nog nooit een kabel gezien, dus die moeten ze recentelijk opgehangen hebben. Ik kan mij wel inbeelden dat je gefrustreerd bent. Ik zal eens bij de sportdienst passeren om er melding van te maken.
Gebruikersavatar
Magi
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 12 jan 2008 16:45
Rijdt met: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Bericht door Magi »

goed idee, kwetsuren zijn zo goed als geheeld,
bedankt voor de reactie!
sportdienst mag en kan gerust een kijk gaan nemen,
mogen mij altijd contacteren,
louis
kimba
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 jul 2010 07:07
Rijdt met: Trek 6700 disc 2010

Bericht door kimba »

Heeft iemand deze recentelijk nog gereden ?
Dingen waarop er gelet moet worden ?
Plaats reactie