Bouillon 90

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Yakke001
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 26 mar 2008 16:49
Rijdt met: Nog geen

Bouillon 90

Bericht door Yakke001 »

Ik ben op zoek naar een route met veel hoogtemeters. We rijden normaal in de Kempen dus het mag eens wat anders zijn. Na wat google werk kom ik uit op de routes in Bouillon.
Heeft iemand die nog recent gereden? De route Bouillon 90 met 2650hm spreekt ons wel aan.

Alle info is welkom want ik kom op verschillende site verschillende hoogtemeters voordezelfde route tegen ... :)

Thx


I
Jochen74
Mountainbiker
Berichten: 170
Lid geworden op: za 07 sep 2013 08:18
Rijdt met: Flanders Peak/Scott Addict

Re: Bouillon 90

Bericht door Jochen74 »

De route van Bouillon reed ik nog niet, wel die van Vresse (40km-950hm). Voor mij heel leuke rit. Die van Bohan ben ik begonnen, maar één van de steile steenstukken geraakte ik niet op wegens te vochtig en te glibberig. Rit uiteindelijk afgebroken. Probeer ik zeker nog eens.
Eigenlijk moet je in die streek niet twijfelen. Hou rekening met gemiddeldes die heel wat lager liggen, want de streek is intensief.
En neem jullie tijd om van de omgeving te genieten. Het is er prachtig.
Leuke routes en soms ook nuttige reacties te vinden op Mountainbikroutedatabase.
Veel plezier!
Yakke001
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 26 mar 2008 16:49
Rijdt met: Nog geen

Re: Bouillon 90

Bericht door Yakke001 »

Thx voor de reactie. Dit weekend is het zo ver :)
Jochen74
Mountainbiker
Berichten: 170
Lid geworden op: za 07 sep 2013 08:18
Rijdt met: Flanders Peak/Scott Addict

Re: Bouillon 90

Bericht door Jochen74 »

Top! Plaats zeker jullie gekozen route en evaring. Altijd interessant.
Veel plezier.
Plaats reactie