Leopoldsburg

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Queaze
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 05 jul 2012 11:13
Rijdt met: Giant

Parcours

Bericht door Queaze »

Parcours ligt er redelijk goed bij, geen ongewenste obstakels tegengekomen. Voor de eerste keer is het wel aan te raden een beetje te verkennen, want op snelheid is zo een afslagpijltje vlug gemist ^^
Gebruikersavatar
Dulli
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 19 jan 2011 17:36
Rijdt met: Cannondale Scalpel - Giant mudbike - Ridley Orion

Bericht door Dulli »

Vorige week hier ook nog eens keer gaan rijden. Vooral op de gele route is de begroeiing wel erg weelderig bij momenten. Ook zijn de gele verfsporen een beetje aan het vervagen. En ben een keer verkeerd gereden omdat er een tegenwoordig blijkbaar ook een ruitersroute loopt met bijna identieke gele pijltjes als de mtb route.
TomMtb
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 31 okt 2012 16:31

Bericht door TomMtb »

Het lijkt erop of de oranje route veranderd is? Verlengd? Zaterdag deze nog eens rijden om de nieuwe fiets in te wijden.
Scarefox
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 jul 2011 21:20
Rijdt met: tessenderlo

Bericht door Scarefox »

TomMTB idd niet alleen de oranje maar ook de gele route is anders ik ga straks de oranje rijden om te kijken of er echt een verschil is zal de 5de keer zijn dat ik hem rij
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Re: Leopoldsburg

Bericht door TNTrek »

Wow dit is een oude thread :lol:

Ben niet echt bekend met deze streek, maar groen en rood zijn tamelijk vers bepijld als ik het goed zag. Maar allebei in twee richtingen... Is daar een voorkeursrichting? Hou niet zo van tegenliggers, te meer het singletracks zijn en er leuke snelle bochten in combinatie met korte hellingen liggen. Als je dan allebei aan 25 elkaar nadert...
Deze is namelijk leuk te combineren met de grote lus Beringen zwart die pas naar enkel klokwijs is aangepast.
Plaats reactie