Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door kevx »

jurgen stich schreef: Maar vraag mij toch af wat andere zo al gemiddeld van snelheid hebben.
Snelheid vandaag was 23,1 gem... En ik ben ook te voet van die afdaling let de trap gegaan. Vond dat best gevaarlijk. Ook wel afgezien zalle:)
jurgen stich
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 02 nov 2017 12:27

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door jurgen stich »

Oke dan ben ik dus echt een ouwe pee
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door Mister No Chaïn »

Je hebt ook wel zowat alle hoogtemeters van de route meegepikt in jou lus. Zoals gezegd deed ik hem in de andere richting en dan was het in het begin aardig vlak. Ik had na 50km 23,6 gemiddeld, over de laatste 30km 20,4 gemiddeld. Dat is dus ook wel een aardig verschil.
Ik ga wel nooit meer een nieuw zadel testen op een rit van 80km want tot slot al die grindwegen richting As, heb meer rechtgestaan als gezeten :lol:.

Ieder zijn niveau hé. Op u amuseren plakt geen gemiddelde snelheid.
jurgen stich
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 02 nov 2017 12:27

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door jurgen stich »

Mister No Chaïn schreef:Je hebt ook wel zowat alle hoogtemeters van de route meegepikt in jou lus. Zoals gezegd deed ik hem in de andere richting en dan was het in het begin aardig vlak. Ik had na 50km 23,6 gemiddeld, over de laatste 30km 20,4 gemiddeld. Dat is dus ook wel een aardig verschil.
Ik ga wel nooit meer een nieuw zadel testen op een rit van 80km want tot slot al die grindwegen richting As, heb meer rechtgestaan als gezeten :lol:.

Ieder zijn niveau hé. Op u amuseren plakt geen gemiddelde snelheid.
Zeker weten
Vandaag er weer een deel van gedaan (het meer vlakke gedeeelte) en tochgoed geamuseerd en ik weet naar gemiddelde moet je niet echt kijken maar nu zat mijn gemiddelde toch op 21,7 dus ik zal maar niet zagen zeker:)
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door kevx »

Amuseren is idd het belangrijkste...

Wij zijn in Zutendaal vertrokken en dat was perfect qua parcoursindeling. Eerste kilometers vlak, na 50km hadden we een 400hm's, ong 600hm's na 70km, dan overgeschakeld naar een deel vd blauwe lus van Zutendaal waar ook nog wel wat hm's inzaten, terug overgegaan op de zwarte lus en nog een 7km vlak parcours voor de aankomst.
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door Prospeer »

Video van een groot deel van de uitgepijlde Bloso route (100 km) regio Maasmechelen - Neeroeteren - Genk.

" onclick="window.open(this.href);return false;
jurgen stich
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 02 nov 2017 12:27

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door jurgen stich »

Deze route blijft mij verbazen.
De stukken die ik op vorig filmpje zag herken ik helemaal niet van de route die ik gedaan heb.
Diegene die ik reed van vertrek As station viel mij wat te zwaar uit net verschillende steile klimmen.
Maar als ik dit fimpje zie dan denk ik weer leuke tracks daar.
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door BASSMAN »

Na enkele jaren niet meer actief hier tezijn toch eens kijken wat hier wordt gepost....mooi filmpjes..Zaterdag nogeens wat rond getoerd hier in mijn bos. Moest echt wel goed uitkijken waar ik zat te fietsen...hebben weer goed gewerkt aan het bos beheer..Ik neem wel niet de bepijlde route.
adriescc03
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 26 jul 2009 12:14
Rijdt met: KTM Sore 2.0 en racefiets Guerciotti Alero

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door adriescc03 »

Hoe is de bepeiling van de zwarte route,is het wat zoeken of is het allemaal goed te volgen?
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Re: Marathon Nationaal Park Hoge Kempen

Bericht door clubje »

Dag allemaal

ik zak morgen of naar Limburg voor mijn jaarlijkse mountainbiketrip. Het weer zit echter totaal niet mee dit jaar. Ik vroeg me af hoe de routes in het nationaal park erbij liggen na de afgelopen dagen van regen. Slorpt de grond het goed op, of is het een en al modder en plassen?

bedankt alvast!
Plaats reactie