Grand Raid Godefroy

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
lexx
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 10 dec 2007 20:21
Rijdt met: cannondale 29 flash alloy1

Grand Raid Godefroy

Bericht door lexx »

Hallo,

Volgende week zou ik de 90k en 70k lus willen rijden van de Grand Raid Godefroy.

Weet er iemand of deze nog steeds uitgepijld staan en wat de staat van deze bepijling is?


Mvg,
Lexx
dejoere
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 29 aug 2018 08:50

Re: Grand Raid Godefroy

Bericht door dejoere »

Als ik het goed lees zijn deze routes uitgepijld. Je kan natuurlijk ook altijd de gpx downloaden.

http://www.grandraidgodefroy.be/permanents/" onclick="window.open(this.href);return false;

Bedankt voor de tip, ik zal deze ook doen!
PeterG
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 09:41
Rijdt met: Heeft eindelijk grote wielen

Re: Grand Raid Godefroy

Bericht door PeterG »

Zijn de permanente routes super technisch en te doen met HT?
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Grand Raid Godefroy

Bericht door spaghetti_2 »

Ik weet niet in welke mate de vaste routes afwijken van de wedstrijdroute, ikzelf kan enkel over die laatste spreken. De 90 km lus is technisch, de 70 km lus helemaal niet. Alles is zeker met een hardtail te doen, of je ergens moet afstappen zal van je techniek afhangen. Het is niet zo dat het aan één stuk door moeilijke paden zijn. Af en toe eens een meer technische afdaling. Ik zou ze wel niet in deze periode gaan rijden: jachtseizoen + moddergevoelig.
PeterG
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 09:41
Rijdt met: Heeft eindelijk grote wielen

Re: Grand Raid Godefroy

Bericht door PeterG »

Thanks! Zou voor september zijn (buiten weekend van de Grand Raid zelf) dus normaal ligt het er dan droog bij. Kwestie om een doel te hebben.
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Re: Grand Raid Godefroy

Bericht door Shorty »

Vorig jaar eind september de 160 gaan bollen daar, op gps de GRGrit.
Meestal goed bollend, toch her en der een technisch stukje omlaag. Aangenaam verrast hierover. Het lag hier kurkdroog toen, zalig rijden.
Succes en amusement.
Plaats reactie