Stoneman Arduenna

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door sam2300 »

Ben benieuwd naar de eerste ervaringen...
b.winkel
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: di 27 mar 2018 19:24

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door b.winkel »

Op de strava ritten van de deelnemers zie ik alleen maar goede mooie reacties. Er staat vaak dat de omgeving heel mooi is en weinig asfalt en mooie paden met pittige klimmetjes.
PieterDS
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 12 aug 2018 20:31
Rijdt met: Radon Jealous 9.0 ‘18 Orbea OIZ '23

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door PieterDS »

b.winkel schreef:Op de strava ritten van de deelnemers zie ik alleen maar goede mooie reacties. Er staat vaak dat de omgeving heel mooi is en weinig asfalt en mooie paden met pittige klimmetjes.
Heb je eventueel een link naar deze profielen? Wij zouden deze namelijk ook graag rijden in 2 dagen en op basis van een bestaande rit onze route willen opdelen.
Thx!
b.winkel
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: di 27 mar 2018 19:24

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door b.winkel »

Ik heb op de site van stoneman Arduenna naar de finish personen gekeken op strava. Zo zie je hoe snel ze rijden en wat ze er van vonden
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door TaurineR »

Ik wil de stoneman rijden op 1 dag en starten in Malmedy.
Moet ik daar ergens documenten afhalen of worden deze verzonden per mail (ook gps track)?
Als je je inschrijft moet je een datum ingeven, is deze bindend?
(wacht namelijk graag droog weer af..).
Hoe vroeg kan ik starten in Malmedy? Rekening houden met ophalen documenten..
Laatst gewijzigd door TaurineR op do 16 jul 2020 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door sam2300 »

Volgens info op de website, pakket afhalen bij toeristische dienst naar keuze op het parcours. De route mag je enkel rijden wanneer het licht is. Er staat ergens eens tabelletje op de site maar vind deze niet direct terug... Dat impliceert wel dat je sowieso een overnachting moet nemen.

Tenzij je er niet mee inzit om om 9u30 te vertrekken, dan zal je om 9u pakket kunnen ophalen.
Of je haalt geen pakket op, en rijdt gewoon de rit wanneer het jou uitkomt.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door TaurineR »

sam2300 schreef:Volgens info op de website, pakket afhalen bij toeristische dienst naar keuze op het parcours. De route mag je enkel rijden wanneer het licht is. Er staat ergens eens tabelletje op de site maar vind deze niet direct terug... Dat impliceert wel dat je sowieso een overnachting moet nemen.

Tenzij je er niet mee inzit om om 9u30 te vertrekken, dan zal je om 9u pakket kunnen ophalen.
Of je haalt geen pakket op, en rijdt gewoon de rit wanneer het jou uitkomt.
Ja Sam, zo had ik het ook tussen de regels gelezen..
Maar ik heb geen zin om te overnachten voor de toeristische dienst.
Anderzijds als ik reken: 180km en +3500hm, dan denk ik aan +-15km/h avg, dan komt dit neer op +- 12 uur fietsen.
Als ik dan 's morgens op die madam van de toeristische dienst moet wachten, is er geen reserve om voor het donker terug te zijn.. :-?
Natuurlijk, als ik het minimum pakket neem (15€), en een GPX file van de tocht ontvang op voorhand, heb ik voldoende..
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door SteveHillen »

Je kan volgens mij ook bij een partnerhotel starten.
Als je met hen belt kan je daar uw startpakket ophalen. Daar win je al enkele uren mee Want die zijn actief voor 9u. Maar je dient u dan nog altijd op voorhand te registreren als je de officiele tracks wil (die nu ook op strava te vinden zijn).

Steve
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door TaurineR »

Ja, ik heb zeker geen probleem met registreren.
De prijs van het minimum pakket (15€), is evenveel per km als een toertocht, en ik gun het de inrichters wel..
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Re: Stoneman Arduenna

Bericht door SteveHillen »

Idd dat is niet teveel. Ik wil maar zeggen dat normaal gezien de hotels die pakketten beschikbaar hebben waardoor je last minute kan registreren
Plaats reactie