Gpx routes vertrekkende uit Gent

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
vb
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 19 okt 2011 20:51
Rijdt met: trek 8500

Gpx routes vertrekkende uit Gent

Bericht door vb »

Zoals de titel vermeld ben ik op zoek naar enkele gpx routes vertrekkende uit gent.
De afstand mag tussen de 100 en 150 km bedragen.
Graag had ik er ééntje tussen gehad richting Vlaamse Ardennen.
Alvast Bedankt.
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Re: Gpx routes vertrekkende uit Gent

Bericht door alain »

eens kijken op route you : oa een tochtje naar de Vlaamse Ardennen ( MTB The Hill )
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Gpx routes vertrekkende uit Gent

Bericht door RigolleM »

Heb geen GPX route naar de Vlaamse Ardennen, maar vanuit Gent vertrekken zou ik toch +/- 50% offroad tot in Oudenaarde geraken, en daarna bv. een Herdermarathon-achtige (beginjaren als ze nog tot in Oudenaarde reden) route rijden of richting Kluisbergen, heb ik ook nog vaak gereden vanuit Oudenaarde. Terugkeren naar Gent, zou ik zelfs een alternatieve route kunnen rijden met een pak offroad...

Ik zou die afstand niet meer aankunnen, wegens wat medische problemen, maar ik wil gerust eens iets samenstellen als je niks vind. Stuur maar een PB met uw email adres en ik stuur je wel iets door.
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: Gpx routes vertrekkende uit Gent

Bericht door dirkdierickx »

Als je deze actie van Transactief nog niet had gezien, is het misschien de moeite waard?

https://www.transactief.be/event/ontvan ... abij-gent/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Re: Gpx routes vertrekkende uit Gent

Bericht door alain »

Mooi tochtje van Transactief !
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: Gpx routes vertrekkende uit Gent

Bericht door edi »

Kijk eens op komoot bij Kaat, daar staan gravel routes vanuit Gent naar Vlaamse Ardennen op Facebook mtb gent of gravel grinders Gent kan je ook wat inspiratie vinden
vb
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 19 okt 2011 20:51
Rijdt met: trek 8500

Re: Gpx routes vertrekkende uit Gent

Bericht door vb »

Hey,

Allen bedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik hiermee al een eindje weg kan.
Plaats reactie