Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes Trail park Niel

Trail park Niel

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht zo 05 jul 2020 21:05
JDSsmetje Mountainbiker

Niel kan je best inrijden aan de gele gaspompen. De pijltjes van Terhagen zijn soms wat afgesleten en moeilijk vindbaar. Als je de normale start volgt van de route (aan het hekje bij Chiro Calimero) kom je eigenlijk direct op een hekken (door die asbestboel) en kan je niet door. Wij zijn dan maar de andere kant opgefietst. Ik zou mij daar niet te gek zoeken op het vinden van elk pijltje, want dat is vrijwel onmogelijk geworden. Gewoon een beetje freestylen ;)

Bericht ma 06 jul 2020 16:15
theguy Mountainbiker

JDSsmetje schreef:
Niel kan je best inrijden aan de gele gaspompen. De pijltjes van Terhagen zijn soms wat afgesleten en moeilijk vindbaar. Als je de normale start volgt van de route (aan het hekje bij Chiro Calimero) kom je eigenlijk direct op een hekken (door die asbestboel) en kan je niet door. Wij zijn dan maar de andere kant opgefietst. Ik zou mij daar niet te gek zoeken op het vinden van elk pijltje, want dat is vrijwel onmogelijk geworden. Gewoon een beetje freestylen ;)

Heb ik dit gisteren ook voor gehad (mn allereerste keer in die omgeving) en ik heb idd ook moeten freestylen door die versperring. Er zitten hele leuke stukken bij! De trails in Niel en de Schorre in Boom heb ik ook gedaan. Die stukken doen de rode-groene tocht van Willebroek verbleken. Dat was een saaie boel.

Vorige

Keer terug naar Permanente routes