Trail park Niel

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: Trail park Niel

Bericht door DDT-STAS »

Hé medebikers,
Kan je nog even verduidelijken waar precies we best 'starten' voor dit tochtje?
Ik lees 'Gallileilaan aan het gasstation'...ben gisteren eens ter plaatse gereden (auto) en de
Gallileilaan is best lang...(industriezone) ik heb wel een tankstation gezien met superetje; hier vertrekken?
Hoelang is deze lus ongeveer? en is deze te combineren met een bloso tocht in de buurt?
Ik herinner mij een aantal jaar geleden een TT met vertrek in Niel...we reden langs een oude steenbakkerij
en kleiputten...was écht een super tocht...
Bossi13
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: di 18 sep 2018 10:41

Re: Trail park Niel

Bericht door Bossi13 »

Hoi,

Komende van de Potaardestraat draai je de Gallileilaan in, na 50m staat er links een gasstation met gele buizen.
Daar kan je vlak naast het trailpark binnenrijden.

Eens je wat rondtoert zal je wel zien dat er verschillende in- en uitgangen zijn.

Have fun!

Bloso routes in de buurt weet ik niet direkt, maar als je iets verder in Hemiksem de overzet neemt liggen er in Kruibeke/Bazel een groene en blauwe lus. Maar voor mij te saai.
De zwarte van de Schorre is het dichtst bij, samen met DirtE19 (Kontich). Voor De Schorre moet het al wel een paar dagen droog zijn of ge gaat op uw gezicht met die vettige klei.

Groetjes,

Bossi
Laatst gewijzigd door Bossi13 op za 17 aug 2019 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: Trail park Niel

Bericht door DDT-STAS »

Bossi13 schreef:Hoi,

Komende van de Potaardestraat draai je de Gallileilaan in, na 50m staat er links een gasstation met gele buizen.
Daar kan je vlak naast het trilpark binnenrijden.

Eens je wat rondtoert zal je wel zien dat er verschillende in- en uitgangen zijn.

Have fun!

Groetjes,

Bossi

Doe ik :bounce:
Bossi13
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: di 18 sep 2018 10:41

Re: Trail park Niel

Bericht door Bossi13 »

Pas wel op want toen ik er overlaatst was, was er nog steeds de processierupsen-verwittiging.
Heb er nu geen last van gehad hoor.

Groetjes,

Bossi
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Re: Trail park Niel

Bericht door TimW »

Deze voormiddag nog eens gaan rijden. Wat een zalig lange singletrack is dat geworden!
Nu met de pijltjes heb ik eindelijk de complete toer gevonden.

Ik zie wel dat het stuk met de drop er uit is gehaald wegens "natuurgebied"?
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: Trail park Niel

Bericht door dennisVO »

ik ben vorige week woensdag eens geweest.
voor mij persoonlijk is het te veel draaien en keren met weinig flow als gevolg.
er ligt ook teveel glas waardoor ik me vaak toch wat inhoud en niet als gewoonlijk rij.

profiteer ervan, want ik denk dat het geen lang leven gegund is :-/
Flashing2
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 03 jun 2019 19:52

Re: Trail park Niel

Bericht door Flashing2 »

dennisVO schreef:ik ben vorige week woensdag eens geweest.
voor mij persoonlijk is het te veel draaien en keren met weinig flow als gevolg.
er ligt ook teveel glas waardoor ik me vaak toch wat inhoud en niet als gewoonlijk rij.

profiteer ervan, want ik denk dat het geen lang leven gegund is :-/
Tis geen parcouir om met een zware trailbike te rijden daarvoor heb je lange afdalingen nodig , punt andere lijn , Het is een omloop , mix van cross, trail en mtb , ben gisteren met een bende bikers gaan rijden , en die vonden het de max !
Voor de rest nu het extra moeilijke deel even weg is dankzij radicale groenlingen ,pschyopaten in mijn ogen .
IK ben begonnen met de eerste kontakten te leggen om dit parcour goed te keuren nadien kunnen we eventueel ergens op een plaats een lange afdaling maken, dat is dus mogellijk
:-)
roderider
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 18 jul 2016 08:54

Re: Trail park Niel

Bericht door roderider »

Gisteren is het er ook eens van gekomen om dit te rijden. Merci Peter dat is weer een leuk parkoertje erbij.
Het was wel een beetje zoeken gezien ook nog rode bollen en pijlen staan van verouderde stukken parkoers? (ik veronderstel dat zwart gemaakte duiden op een oud stuk parkoer)
Flashing2
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 03 jun 2019 19:52

Re: Trail park Niel

Bericht door Flashing2 »

roderider schreef:Gisteren is het er ook eens van gekomen om dit te rijden. Merci Peter dat is weer een leuk parkoertje erbij.
Het was wel een beetje zoeken gezien ook nog rode bollen en pijlen staan van verouderde stukken parkoers? (ik veronderstel dat zwart gemaakte duiden op een oud stuk parkoer)
Sabotage van groene zotten die denken dat enkel zij in de natuur mogen komen )
Er is nooit een veroudert parcour geweest , volg als je zwart overschilderde plekken ,pijlen ziet die richting en niet de richting die zij geven , uiteindellijk moeten we precies hun parcour volgen , hoe pshychopatisch kan je zijn !
Het kamp ligt nu in de handen vd sportdienst van Niel om te onderhandelen en comprimissen te maken .
IK ga zeker voordat het winter wordt de lange rockgarden afwerken ;
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Re: Trail park Niel

Bericht door TimW »

Peter, dus die groene rakkers hebben jouw afpijling met zwarte verf overschilderd. En dan zijn ze zelf een oranje spuitbus gaan kopen om een ronde af te pijlen zoals zij het willen??
Wtf?!? Das idd psychopathisch.

Van wie is dat bosje eigenlijk?

Ik las op de jouw brief in het bos dat je de houten bruggen terug wil. Die hebben ze enkele meters verder gewoon gedumpt zag ik.
Zo "groen" zijn ze dan...
Plaats reactie