Trail park Niel

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Trail park Niel

Bericht door sam2300 »

Is deze duidelijk zichtbaar op voorhand? Want nen drop van 70cm daar pas ik voor... Lang leve de chickenruns:-)
roderider
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 18 jul 2016 08:54

Re: Trail park Niel

Bericht door roderider »

Heeft er iemand een gps trackske dat Niel, De schorre en Terhagen verbind? Als het wat droger is kom ik dan nog eens af naar Boom en omstreken.
canadesemoose
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 09 sep 2014 17:20

Re: Trail park Niel

Bericht door canadesemoose »

roderider schreef:Heeft er iemand een gps trackske dat Niel, De schorre en Terhagen verbind? Als het wat droger is kom ik dan nog eens af naar Boom en omstreken.
Zie PM.
Gebruikersavatar
BlackRaider
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 30 jul 2011 20:50
Rijdt met: YT Jeffsy 29
Contacteer:

Re: Trail park Niel

Bericht door BlackRaider »

Ben er ondertussen ook 2 keer gaan rijden aangezien ik er heel dichtbij woon. Leuke track om in je achtertuin te hebben, was er zeer aangenaam door verrast. Muggen zijn inderdaad een issue, zeker muggenmelk smeren voor je hier gaat rijden :-)
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Trail park Niel

Bericht door sam2300 »

Hoe liggen de tracks erbij na de neerslag van afgelopen week?
Gebruikersavatar
Svenny007
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: za 06 aug 2016 20:10
Rijdt met: Specialized StumpJumper 29
Contacteer:

Re: Trail park Niel

Bericht door Svenny007 »

Ben ook benieuwd. In denk dat ik er morgen eens ga rijden. Als ik buiten mag van mijn madam :-)
Flashing2
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 03 jun 2019 19:52

IRe: Trail park Niel

Bericht door Flashing2 »

Ik moet zeggen dat er een saboteur is die bordjes verwijdert, fluorood. Meestal aan de ingangen vd Gallileilaan, die denkt wss dat het bos, stort van hem alleen is?
Ik heb nog een week de tijd om watte doen daar, daarna ben ik op reis nr Bolivia, 1 maand, nadien doen we verder tôt het echt af is. Zal wel gaan morgen, moeras gedeekte wat minder maar te doen. De af watering loopt konstant.
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Trail park Niel

Bericht door sam2300 »

Vandaag geweest alles lag perfect, met uitzondering van enkele plasjes.
Gebruikersavatar
Svenny007
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: za 06 aug 2016 20:10
Rijdt met: Specialized StumpJumper 29
Contacteer:

Re: Trail park Niel

Bericht door Svenny007 »

ben er gisteren ook gaan rijden. ziet er echt veelbelovend uit, spijtig dat het domein niet groter is :-) .

inderdaad veel sabotage en de weg op verschillende plaatsen versperd .

het stuk richting bruggetje over een beek was meermaals geblokkeerd door takken waardoor ik er zeker 2 X voorbijgereden ben voor ik het door had dat de weg rechtdoor liep. het bruggetje zelf lag ook niet meer op zijn plaats maar enkele meters verderop gegooid. (ik kreeg het alleen niet terug gelegd).

volgens mij door een groepje jongeren , de eerste keer dat ik startte lag het beginpad met de takken nog duidelijk aangelegd. onderweg een groepje jongeren tegen gekomen op die open plaats met kampvuur.

toen ik de eerste "halve" ronde gedaan had dus langs het fietspad terug naar de start lagen de takken plots over heel het pad verspreid.... achteraf gezien dat je iets na het rond punt terug het bos in kunt en nog een pittig stukje tegen komt.

indien interesse kan ik wel wat witte en gele pijlen maken uit trespaplaat van 5mm dik of rode plaat van 12mm dik. de plastiek driehoekjes zijn makkelijk af te breken nu...
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Trail park Niel

Bericht door sam2300 »

Is het mogelijk om eens een kaart met de juiste route te posten? Of een gpx van de route? Ben er ook een paar keer "verdwaald" en denk dat ik nog steeds enkele stukken gemist heb.
Plaats reactie