Trail park Niel

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
JDSsmetje
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 13 apr 2015 22:11

Re: Trail park Niel

Bericht door JDSsmetje »

Niel kan je best inrijden aan de gele gaspompen. De pijltjes van Terhagen zijn soms wat afgesleten en moeilijk vindbaar. Als je de normale start volgt van de route (aan het hekje bij Chiro Calimero) kom je eigenlijk direct op een hekken (door die asbestboel) en kan je niet door. Wij zijn dan maar de andere kant opgefietst. Ik zou mij daar niet te gek zoeken op het vinden van elk pijltje, want dat is vrijwel onmogelijk geworden. Gewoon een beetje freestylen ;)
theguy
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: do 15 nov 2018 15:31

Re: Trail park Niel

Bericht door theguy »

JDSsmetje schreef:Niel kan je best inrijden aan de gele gaspompen. De pijltjes van Terhagen zijn soms wat afgesleten en moeilijk vindbaar. Als je de normale start volgt van de route (aan het hekje bij Chiro Calimero) kom je eigenlijk direct op een hekken (door die asbestboel) en kan je niet door. Wij zijn dan maar de andere kant opgefietst. Ik zou mij daar niet te gek zoeken op het vinden van elk pijltje, want dat is vrijwel onmogelijk geworden. Gewoon een beetje freestylen ;)
Heb ik dit gisteren ook voor gehad (mn allereerste keer in die omgeving) en ik heb idd ook moeten freestylen door die versperring. Er zitten hele leuke stukken bij! De trails in Niel en de Schorre in Boom heb ik ook gedaan. Die stukken doen de rode-groene tocht van Willebroek verbleken. Dat was een saaie boel.
Gebruikersavatar
Feysie
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 21 sep 2005 21:51
Rijdt met: rockhopper 98, stumpjumper 09, epic ht 17

Re: Trail park Niel

Bericht door Feysie »

Hoe is de situatie daar momenteel? Is het nog toegankelijk? Ik zou graag zaterdag eens afzakken vanuit West-Vlaanderen en Niel combineren met Boom en Terhagen waar ik me een paar jaar geleden amuseerde.
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Re: Trail park Niel

Bericht door ATEGEV »

Ook op tijd nog eens naar het Diefhondbos komen hé.
XSV_Steph
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 19 sep 2018 18:42
Rijdt met: 2017 Scott Genius 700 LT Tuned // 2018 YT Tues // 2018 Trek Marlin 7

Re: Trail park Niel

Bericht door XSV_Steph »

Feysie schreef: do 08 sep 2022 16:26 Hoe is de situatie daar momenteel? Is het nog toegankelijk? Ik zou graag zaterdag eens afzakken vanuit West-Vlaanderen en Niel combineren met Boom en Terhagen waar ik me een paar jaar geleden amuseerde.
ik ben er in september nog eens geweest. groot stuk verdwenen door bebouwing, groot deel niet toegankelijk door braamstruiken. Ik heb een kort stukje kunnen doen dat redelijk goed berijdbaar was.
Plaats reactie