Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes Route in Kortenbos, St-Truiden

Route in Kortenbos, St-Truiden

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht di 26 feb 2019 17:08
KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Ik zit dit weekend in kortenbos (Sint-Truiden), zijn er leuke MTB parcours / stukken in de buurt? Ik vind wel iets terug van een technisch parcours in Bernissem, is dat wat de moeite om te doen?

Bericht do 28 maart 2019 18:01
Pertu Mountainbiker

Mijn bike: Kona Kula

Je kan op 31/3 uitwijken naar Borgloon. Daar is er een toertocht.
Toevallig zag ik gisteren dat er al pijltjes hangen. Misschien kan je deze toertocht nu al rijden.

In Kortenbos kan je ook inpikken op de MTB-route van Sint-Truiden. Het is niet de geweldigste route maar het stukje in Bernissembroek is wel tof.

Bericht ma 01 apr 2019 12:32
KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Pertu schreef:
Je kan op 31/3 uitwijken naar Borgloon. Daar is er een toertocht.
Toevallig zag ik gisteren dat er al pijltjes hangen. Misschien kan je deze toertocht nu al rijden.

In Kortenbos kan je ook inpikken op de MTB-route van Sint-Truiden. Het is niet de geweldigste route maar het stukje in Bernissembroek is wel tof.

kben ondertussen al terug thuis 8)

Keer terug naar Permanente routes