Bloso Genk.

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Bloso Genk.

Bericht door janssis werner »

Hallo. Dit weekend deze opnieuw gereden met twee andere collega's en nog wat extra mee genomen. Het was een top rit en aangenamer dan in de sneeuw. Top streek met heel veel fun. Ook het test parcour in kattevenia is een plus punt voor de streek. Zeker eens de moeite waard om uit te proberen. Grtjs.
jurgen stich
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 02 nov 2017 12:27

Re: Bloso Genk.

Bericht door jurgen stich »

Ik heb via de site van sport vlaanderen verschillende track in de buurt (Limburgs regio genk en omstreken) maar kan niet alles inporteren.
Zo kan ik bij genk als ik de gpx tracks kies enkel de groen inporteren .
En bij de track hoeselt en tongeren enkel de blauw inporteren.
Wat doe ik verkeerd ????
jurgen stich
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 02 nov 2017 12:27

Re: Bloso Genk.

Bericht door jurgen stich »

Is er niemand die mij wijzer kan maken ?
janm
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 01 okt 2014 20:48
Rijdt met: Giant Talon / Felt Q600

Re: Bloso Genk.

Bericht door janm »

heeft er iemand een lusje of een tip voor vertrek van een dikke 40 km vertrekkende vanuit diepenbeek?
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Bloso Genk.

Bericht door Headshot »

janm schreef:heeft er iemand een lusje of een tip voor vertrek van een dikke 40 km vertrekkende vanuit diepenbeek?
Meerijden met w-bikes in Diepenbeek. Gaan elke woensdagavond en regelmatig met de mtb richting Genk. Iedereen welkom...
Plaats reactie