Routes Malmédy

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Era76
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 13 nov 2017 14:34

Routes Malmédy

Bericht door Era76 »

Enkele weken geleden zijn we eens in Malmedy gaan fietsen. We hebben er route 1 en 3 gedaan. Onderweg kwamen we pijltjes met een gele stip tegen. Heeft er iemand een idee welke route dit is? (hoe kan je hier eigenlijk een foto bij plaatsen...?) 8-[
Gebruikersavatar
Jeltje
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 24 sep 2018 10:51
Rijdt met: Cannondale SL5 2013

Re: Routes Malmédy

Bericht door Jeltje »

Hé Era, mooie omgeving inderdaad! Heb ook wel eens een route in de buurt gedaan daar met gehuurde mbt's (kan me even niet meer heugen welke route precies - was in een paar uur te doen). Ik was even nieuwsgierig naar die gele-stippen-route en het lijkt erop dat het misschien de De Grote Doortocht van de Oostkantons was? Ik baseer dat op deze blog: http://koersklak.blogspot.com/2006/12/m ... venen.html.

Voor het posten van plaatjes moet je volgens mij een .jpeg-bestand uploaden en met knopje "Img" in de tekst verwerken - weet alleen even niet waar je het bestand kunt opslaan (of dat je die zelf ergens eerst online moet zetten...). Is ook met zoeken op het forum lastig te vinden zo 1,2,3... Laat maar weten als je het ontdekt, ben ook wel benieuwd!

Groetjes,
Jeltje
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Routes Malmédy

Bericht door _anonymus_ »

Hoe ligt het er bij in de regio momenteel?
Ik zou volgende week eens een dagje willen komen biken als het doenbaar ligt, vuil ga ik nu wel worden maar is het te doen of is het echter ploeteren rond Malmédy?
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: Routes Malmédy

Bericht door dennisVO »

https://www.ostbelgien.eu/nl/fiets/alle ... ?theme=409" onclick="window.open(this.href);return false;
Era76
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 13 nov 2017 14:34

Re: Routes Malmédy

Bericht door Era76 »

Jeltje schreef:Hé Era, mooie omgeving inderdaad! Heb ook wel eens een route in de buurt gedaan daar met gehuurde mbt's (kan me even niet meer heugen welke route precies - was in een paar uur te doen). Ik was even nieuwsgierig naar die gele-stippen-route en het lijkt erop dat het misschien de De Grote Doortocht van de Oostkantons was? Ik baseer dat op deze blog: http://koersklak.blogspot.com/2006/12/m ... venen.html.

Voor het posten van plaatjes moet je volgens mij een .jpeg-bestand uploaden en met knopje "Img" in de tekst verwerken - weet alleen even niet waar je het bestand kunt opslaan (of dat je die zelf ergens eerst online moet zetten...). Is ook met zoeken op het forum lastig te vinden zo 1,2,3... Laat maar weten als je het ontdekt, ben ook wel benieuwd!

Groetjes,
Jeltje

Dag Jeltje

Mijn excuses voor mijn laattijdige reactie maar ik had geen melding gekregen dat er iemand gereageerd had en ik heb dit nu pas gezien.
Ik heb zonet opnieuw geprobeerd om een foto te uploaden maar het lukt nog steeds niet.. :)

Die Grote Doortocht lijkt me wel een uitdaging voor volgende zomer.. :)
Plaats reactie