Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes route Malle / Zoersel

route Malle / Zoersel

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht vr 27 jul 2018 16:34
bertdepoorter Mountainbiker

Hallo iedereen

Ik heb een vraagje: Weet iemand een goede mtb-route zijn in Malle/Zoersel, in de provincie Antwerpen? Ik weet dat er in Beerse en Merksplas routes zijn, maar die heb ik al vaak gereden en ik wil eens iets nieuws. Ik woon in Malle en ben 16, dus het is voor mij niet mogelijk om snel ergens heen te rijden om daar te gaan mountainbiken. Ik moet dus van thuis vertrekken. Herentals is ook doenbaar, maar dat is niet altijd haalbaar door de afstand. iemand suggesties?

alvast bedankt
Bert

Bericht wo 01 aug 2018 21:37
Svenny007 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized StumpJumper 29

Lille heeft 3 "leuke" routes

Bericht ma 20 aug 2018 21:17
Leto Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4
Dit weekend was de TT van Halle-Zoersel. Hier kon je tot 60km rijden door Zoersel, Zandhoven, Oelegem, Schilde etc. Als je een GPS hebt, wil ik je de routes wel bezorgen.
In Malle heb je 3-boomkesberg, een single-track-paradise. Ook passeren hier altijd de toertochten van Sint-Job en Schoten. Ook deze routes kan ik je bezorgen als je wil.
Je hebt dus enorm veel mogelijkheden vanuit Malle :-)

Bericht di 21 aug 2018 11:54
bertdepoorter Mountainbiker

Leto schreef:
Dit weekend was de TT van Halle-Zoersel. Hier kon je tot 60km rijden door Zoersel, Zandhoven, Oelegem, Schilde etc. Als je een GPS hebt, wil ik je de routes wel bezorgen.
In Malle heb je 3-boomkesberg, een single-track-paradise. Ook passeren hier altijd de toertochten van Sint-Job en Schoten. Ook deze routes kan ik je bezorgen als je wil.

Dag Leto
Je mag me route altijd bezorgen als je wilt.
alvast bedankt
Bert :-D

Bericht wo 22 aug 2018 16:15
Leto Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4
bertdepoorter schreef:
Leto schreef:

Dag Leto
Je mag me route altijd bezorgen als je wilt.
alvast bedankt
Bert :-D

Dag Bert
De routes zijn naar je mailadres verstuurd.
Veel plezier ermee.
Mvg
Tom

Bericht zo 03 feb 2019 01:15
Wouter1988 Mountainbiker

Leto schreef:

Hoi, ik ga binnenkort in Zoersel wonen, zou je me de routes ook even kunnen doorsturen?
Ik ben echt su-per enthousiast dat ik binnenkort misschien kan gaan MTB'en van thuis uit :D

Bericht di 19 feb 2019 17:10
JoVD Mountainbiker

Wouter1988 schreef:
Leto schreef:

Hoi, ik ga binnenkort in Zoersel wonen, zou je me de routes ook even kunnen doorsturen?
Ik ben echt su-per enthousiast dat ik binnenkort misschien kan gaan MTB'en van thuis uit :D

Deze zondag is het toertocht in Schilde.
Als je die mee rijdt leer je al een heel stuk van de omgeving kennen.
Ik woon zelf in Halle (Zoersel) :-)

Keer terug naar Permanente routes