Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Muntanya »

Niet altijd op de fiets :oops:
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door KrisMaes76 »

Muntanya schreef:Niet altijd op de fiets :oops:
8)

kzal af en toe helpen, ben nu admin voor oost-Vlaanderen (en Gent)
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Muntanya »

no new content waiting approval
no abuse reports
no revisions

Saaie boel geworden... Eerlijk gezegd ben ik een beetje leeg gezogen. Ik denk dat ik alles wat ik ooit gereden heb erop gezet heb. Ik speur actief Strava en Routeyou af naar trails, maar vind slechts sporadisch iets. Misschien nog eens tijd voor een toertocht? Alleszins tijd om de trails te perfectioneren: GPS tracks opkuisen, beschrijving toevoegen etc...

Dringend nood aan vers bloed. Jammer dat Trailforks geen mooie folders heeft, voor €60 kan je er 10.000 laten maken, wil ik gerust uit eigen zak betalen. De affiche die je kan downloaden is in het Engels en vind ik weinig wervend... Nog ideetjes?
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Jemp »

Ik denk dat je even het voorjaar moet afwachten. Momenteel blijf ik ook op de baan. Eens het wat droger wordt zullen er terug meer bikers de trails opzoeken. Ik zou het dan nog eens opnieuw lanceren.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door KrisMaes76 »

Muntanya schreef:no new content waiting approval
no abuse reports
no revisions

Saaie boel geworden... Eerlijk gezegd ben ik een beetje leeg gezogen. Ik denk dat ik alles wat ik ooit gereden heb erop gezet heb. Ik speur actief Strava en Routeyou af naar trails, maar vind slechts sporadisch iets. Misschien nog eens tijd voor een toertocht? Alleszins tijd om de trails te perfectioneren: GPS tracks opkuisen, beschrijving toevoegen etc...

Dringend nood aan vers bloed. Jammer dat Trailforks geen mooie folders heeft, voor €60 kan je er 10.000 laten maken, wil ik gerust uit eigen zak betalen. De affiche die je kan downloaden is in het Engels en vind ik weinig wervend... Nog ideetjes?

kzal je morgen nog wat werk geven 8)
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Luhmann »

't zal inderdaad nog wat wachten zijn ... heb gemerkt dat m'n memorie en de gps tracks niet altijd voldoende overeenkomen om tochtjes van een half jaar geleden om te zetten in tracks. Misschien moet ik ze terug gaan rijden 8)
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door _anonymus_ »

Klopt.
Ik heb er de trails die ik echt goed ken op gezet.
Ik heb nog veel ritten op m'n Strava staan die vol staan met trails, maar ik herinner me niet altijd goed meer wat voor paadjes het allemaal waren.
Vanaf nu voeg ik nadat ik eens gaan rijden ben gewoon toe wat ik de moeite vond.
Trailforks is iets wat rustig aan zal moeten groeien. Strava is ook niet op een maand zo groot geworden.

Hier bij ons in de buurt is alles nu toch een modderpoel...
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door KrisMaes76 »

_anonymus_ schreef:Klopt.
...

Hier bij ons in de buurt is alles nu toch een modderpoel...
Rond Gent is het nie veel beter.

Heb wel al wa werk gehad met mensen die trails en regions aanmaken die vol fouten zitten en dan niet reageren op berichten...

De admin toolset / rechten mochten best wat uitgebreider zijn.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door KrisMaes76 »

Ze zijn daar traag in Duitsland:

https://www.trailforks.com/confirm/view/trail/103037/" onclick="window.open(this.href);return false;

conform votes iemand? :wink:
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Luhmann »

Is nu confirmed
Plaats reactie