Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Luhmann »

Ondertussen al iemand zo vriendelijk geweest ... top ...
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Muntanya »

Blijkbaar ben ik zo betrouwbaar (ahum) dat ik uw track met slechts één confirm kan goedkeuren, want je had nog maar 0 stemmen. All right, dat schept mogelijkheden... Vanaf nu niet eindeloos wachten tot er een brave Canadees eens ziet dat we al een maand aan het wachten zijn, maar dagelijks den opkuis doen... Eindelijk voordelen aan computernerd zijn... :bounce:

Dus vanaf nu denk ik dat België vertrokken is. Want het is keifrustrerend om weken te moeten wachten tot je je trails ziet. Wie er eentje toevoegt en dezelfde dag staat het er op, dat nodigt uit tot meer.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door KrisMaes76 »

Zet mss jullie PB namen hier es, das makkelijker om te volgen. Ik ben TheHill
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Luhmann »

Ik heb dezelfde gebruikersnaam daar. Heb nog wat toegevoegd en alles wat open stond voor België goedgekeurd. Was ook niets op aan te merken ... blijkbaar komt West-Vlaanderen toch beetje op de kaart.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Muntanya »

Amaai, goed bezig zeg...

Luhmann schreef:blijkbaar komt West-Vlaanderen toch beetje op de kaart.
Op deze manier lijkt het precies of West-Vlaanderen het mekka is van de MTB in België. Komaan andere provincies, ge laat u toch niet voorbij steken door ondertitelde mensen?
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Luhmann »

'k zal er een paar in het Waasland ook toevoegen dan ...
Gebruikersavatar
Dace93
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 20:44
Rijdt met: CUBE LTD SL 2x blackline 2017

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Dace93 »

Muntanya schreef:Amaai, goed bezig zeg...

Luhmann schreef:blijkbaar komt West-Vlaanderen toch beetje op de kaart.
Op deze manier lijkt het precies of West-Vlaanderen het mekka is van de MTB in België. Komaan andere provincies, ge laat u toch niet voorbij steken door ondertitelde mensen?
West-Vlamingen zijn gewoon de hardste werkers ;-)
ndk
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 19 feb 2017 21:19

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door ndk »

Heb er ook een paar toegevoegd, Tielt-Winge of net daarbuiten.

Is mij nog alleen niet zo duidelijk welke extra features er hier zijn tov Strava. Toegegeven, Strava zou veel kunnen verbeteren door specifiek MTB segments bijvoorbeeld, maar toch lijkt het mij allemaal wat gebruiksvriendelijker dan dit.
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Luhmann »

Ik zet mijn ritten er niet op, daarvoor heb ik Strava. Ik heb nu een reeks 'trails' toegevoegd. Als iedereen een reeks 'trails' toevoegd kan dit gebruikt worden om te kijken waar het interessant toeren is. Met Strava kan je enkel maar kijken naar de ritjes van anderen om er iets uit te proberen halen maar that's it.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Trailforks - Trails Database (Pinkbike)

Bericht door Muntanya »

De Ride Planner is nu nog wat buggy, maar eens die op punt staat, kan je zo prachtige ritten uittekenen op trails die je anders héél misschien toevallig eens zou tegenkomen. Met Strava iets plannen lukt mij niet, die wil niet offroad gaan. Mochten ze de segmenten al gebruiken om een route te plannen, was dat al anders...

Dat je ride logs deelt, komt ook de juistheid van de trails ten goede: deze verschijnen als gele sporen als je je trail aan het tekenen bent, zo kan je zien op welke wegen en met welke afwijking je getekende trail zich voordoet. Bij mij worden die rechtstreeks geïmporteerd uit Strava.
Plaats reactie